با هدف شناسایی صنایع دستی استان:

اولین نمایشگاه صنایع دستی آذربایجان شرقی افتتاح شد 

1401/03/23 - 10:05 - کد خبر: 65333 نسخه چاپی

نصر: اولین نمایشگاه صنایع دستی آذربایجان شرقی با هدف شناسایی و فروش محصولات بصورت دائمی در مرکز خرید پایانه های مسافربری شهرداری تبریز افتتاح شد. 

به گزارش نصر، "یعقوب ابراهیم پور" در آیین افتتاح از مجموعه مرکز خرید صنایع دستی پایانه مسافربری تبریز، گفت: 30 مغازه در این مکان وجود دارد که همه آنها متشکل از صنایع دستی استان آذربایجان شرقی است.
وی ادامه داد: قرارداد ما با شهرداری یکساله است و قرار است برای سال های بعدی تمدید شود.
وی با اشاره به هدف از برگزاری این نمایشگاه، گفت: این مکان ده سال راکد بود و اکنون با حضور غرفه های صنایع دستی که محلی برای معرفی و خرید برای مسافرین تبریزی ایجاد کرده است، به رونق افتاده و به محلی برای جذب مسافرین شده است. 
ابراهیم پور خبر داد: این نمایشگاه برای اولین بار در سطح استان بصورت دائمی در محل پارکینگ ترمینال تبریز برای بازدید عموم افتتاح شده است.
وی خاطرنشان کرد: در حقیقت یکی از اهداف اصلی ما این است که بتوانیم از این محل که محل گذر مسافرین است صنایع دستی استان را به مردم کشورمان معرفی کنیم و علاوه بر آن برنامه ریزی برای شناساندن آثار استان به سایر کشورها باشیم.
وی ادامه داد: در این مجموعه 50 مغازه وجود دارد که 30 مورد آنها به ما تحویل داده شده است، اگر 20 مورد دیگر را نیز در اختیار ما قرار دهند امیدواریم بتوانیم سایر محصولات صنایع دستی را در آنها مستقر کنیم، چرا که استان ما ظرفیت بسیار زیادی در این زمینه دارد.
انتهای پیام/
اولین نمایشگاه صنایع دستی آذربایجان شرقی افتتاح شد  محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار