در بازدید از تحریریه نصر مطرح شد:

«نصر» آینه تمام نمای مردم و مسئولان

1398/08/23 - 16:40 - کد خبر: 6533 نسخه چاپی

نصر: عضو شورای اسلامی شهر تبریز «نصر» را آینه تمام نمای مردم و مسئولان عنوان کرد.

به گزارش نصر، به مناسب یازدهمین سالگرد آغاز فعالیت آژانس خبری، تحلیلی نصر، «حجت  الاسلام حسین قدوسی» رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری و «فریدون بابائی اقدم» عضو شورای اسلامی شهر  تبریز در تحریریه نصر حضور یافتند.

حجت الاسلام «حسین قدوسی» در این دیدار، ضمن تقدیر از فعالیت های بی شائبه و مسئولیت پذیر این آژانس خبری، عنوان کرد: تعامل رسانه ای یکی از مهمترین راهکارهای رسیدن به تفاهم و همدلی میان دستگاه های اجرایی و نیز شهروندان است،  این آژانس خبری با حضور درخشان و عملکرد شفاف خود توانسته به جایگاهی مقبول در میان همه مخاطبان خود برسد.

قدوسی اظهار داشت: امیدواریم این اثرگذاری با تعامل و همراهی سایر اصحاب رسانه، برای  بالندگی و ارتقای فرهنگی شهرمان همراه شود.

«فریدون بابائی اقدم» عضو شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این دیدار، با بیان اینکه نصر آینه مردم و مسئولان است، ادامه داد: نصر با بهره مندی از نیروهای جوان و خوش فکر توانسته در مطالبه و بررسی مسائل روز منطقه و به ویژه تبریز، گام های موثری را بردارد و به همین دلیل به آینه ای تمام نما برای مردم و مسئولان تبدیل شده است.

بابائی اقدم تاکید کرد: از نصر خواستاریم تا در کنار بررسی عملکرد مسئولان، عملکرد مردم را نیز در خصوص وظایف شهروندی خود مورد بررسی قرار دهد.

عضو شورای شهر تبریز در ادامه ضمن ابراز همدردی خود با مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی، اظهار داشت: باید توجه داشته باشیم که خطرهای بزرگی در کمین تبریز وجود دارد، حاشیه های شهر تبریز بزرگ ترین تهدید زمان وقوع زلزله هستند، امیدوارم با همکاری مسئولان و مردم بتوانیم از حجم حاشیه نشینی تبریز بکاهیم.

انتهای پیام/

«نصر» آینه تمام نمای مردم و مسئولان نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار