خبر/

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی

1401/03/22 - 13:34 - کد خبر: 65257 نسخه چاپی

نصر: تفاهم‌نامه همکاری بین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی منعقد شد.

به گزارش نصر، سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی در آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری این شورا با جمعیت هلال احمر استان، تاکید کرد: باید سعی کنیم تا با اقدامات پیشگیرانه، از ابتلای افراد بیشتر به اعتیاد جلوگیری کنیم.
امیر رنجبر گفت: اثرات مخرب و سوء مصرف مواد مخدر قابل انکار نیست و جمهوری اسلامی ایران اقدامات بسیار ارزشمندی را در جهت مقابله با قاچاق مواد مخدر انجام داده است.
وی با قدردانی از تلاش‌های هلال احمر در راستای گسترش نهضت پیشگیری از اعتیاد، اظهار کرد: دستگاه‌ها باید به‌صورت تخصصی در امر پیشگیری از اعتیاد ورود پیدا کرده و از متخصصین امر بهره مند شوند.
وی با اشاره به تدوین سند توانمندسازی محلات آسیب‌پذیر استان، گفت: در این خصوص تلاش می‌کنیم از ظرفیت و توانمندی‌های جمعیت هلال احمر استفاده کرده تا در محلات و مناطق آسیب پذیر نسبت به پیاده کردن سیاست‌های توانمندسازی از طریق خانه‌های هلال اقدام کنیم.
به نقل از روابط عمومی استانداری، رنجبر انعقاد تفاهم نامه همکاری را در پیشبرد نظام‌مند برنامه‌ها موثر دانست و ابراز کرد: ما نیازمند همکاری و مشارکت جدی هلال احمر در حوزه پیشگیری از موارد مخدر هستیم، هلال احمر نهاد بین المللی است و ظرفیت بسیار خوبی برای آگاهی بخشی به مردم و تبیین اقدامات صورت گرفته در امر مبارزه با مواد مخدر توسط کشورمان در سطح بین المللی دارد.
انتهای پیام/
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار