مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اعلام کرد:

اجرای آسفالت ۸۲ کیلومتر از راه‌های آذربایجان شرقی

1401/03/22 - 12:43 - کد خبر: 65240 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: از ابتدای امسال تاکنون عملیات آسفالت ریزی در بیش از ۸۲ کیلومتر از راه‌های استان در حال اجراست.

به گزارش نصر، علیزاده گفت: پروژه‌های آسفالت راه‌های اصلی و روستایی مسیر‌های مختلف آذربایجان شرقی شامل آسفالت راه عجب شیر - بناب به طول هفت کیلومتر، راه‌های روستایی ینگی کند و چوپوقلو به طول هشت کیلومتر، راه خوشه مهر و آسفالت جاده مرزی محدوده اسکانلو به عاشقلو (صفرلو و کرانلو) به طول ۵ کیلومتر است.
 آسفالت کمربندی جنوبی اهر و آسفالت ریزی روستای دوشتور، آسفالت راه‌های روستایی هرزند عتیق، هرزند جدید، کوه کمر، زنوزق، باب رتین، گلین قیه، کراب و باغلار اره لان و مرکید جمعا به طول ۱۲.۵ کیلومتر و راه اصلی مرند - بناب جدید به طول ۵.۵ کیلومتر از دیگر پروژه‌های استان است.
 راه روستایی میاب، آسفالت راه اصلی ورودی میانه و پل قوریچای و میانه- هشترود به طول دو کیلومتر، راه روستایی تجرق - توبین به طول ۲۰ کیلومتر و راه روستایی شیخ درآباد به طول چهار کیلومتر در حال اجرا است.
آسفالت راه روستایی صومعه- چله خانه سراب به طول هفت کیلومتر، راه اصلی ملکان - لیلان به طول ۹.۵ کیلومتر و راه روستایی باغ معروف تبریز به طول ۱.۵ کیلومتر از دیگر پروژه‌های استان است.
 آسفالت نقاط پرحادثه محدوده چکان در مسیر مراغه- هشترود اجرا شده است و لکه گیری مسیر ورزقان - خاروانه محدوده مزرعه شادی و سه راهی جوشین نیز در حال اجرا است.
وی با اشاره به اینکه آسفالت تعدادی از این راه‌ها اجرا شده و تعدادی نیز در حال اجرا است گفت: عملیات آسفالت ریزی پروژه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در قالب ۹ گروه آسفالت کار انجام می‌شود.
انتهای پیام/
اجرای آسفالت ۸۲ کیلومتر از راه‌های آذربایجان شرقی باشگاه خبرنگاران جوان

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار