فرماندار عجب شیر تاکید کرد:

لزوم آمادگی دستگاه ها برای برگزاری آزمون کنکور

1401/03/22 - 12:02 - کد خبر: 65228 نسخه چاپی

نصر: فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان عجب شیر بر لزوم آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان به ویژه ادارات برق، شهرداری، نیروی انتظامی و اورژانس برای برگزاری آزمون سراسری کنکور تاکید کرد.

به گزارش نصر، جعفر قادری روز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان عجب شیر افزود: همه دست اندرکاران و دستگاههای عضو ستاد برگزاری کنکور باید تمامی مسائل بهداشتی محل برگزاری از جمله ضد عفونی  محل های برگزاری، عملکرد سیستم سرمایشی، نظم و امنیت را مد نظر قرار داده و مدیریت شبکه بهداشت و درمان هم نمایندگان خود را قبل و در هنگام برگزاری آزمون در محل های برگزاری آزمون مستقر کند.
وی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی مناسب در برگزاری کنکور سراسری خاطرنشان کرد: این رقابت آموزشی با استفاده از تمامی ظرفیت های ادارات باید به گونه ای برگزار شود که هم خانواده ها و هم دانش آموزان هیچ گونه دغدغه ای نداشته باشند و این آزمون با آرامش کامل برگزار شود .
فرماندار شهرستان عجب شیر با اشاره به اینکه در سایه زحمات که آموزش و پرورش هم از نظر تربیتی و هم از نظر علمی و پرورشی انجام می دهد جای قدردانی دارد، یادآور شد: آموزش و پرورش زیر بنای توسعه منطقه است و اگر از این نهاد حمایت شود مشکلات ما در بسیاری از عرصه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی حل خواهد شد و در توسعه همه بخش های شهرستان نقش به سزایی خواهد داشت.
آزمون سراسری کنکور سال ۱۴۰۱ در پنج گروه از هشتم تا ۱۱ تیر برگزار می شود.
انتهای پیام/
لزوم آمادگی دستگاه ها برای برگزاری آزمون کنکور خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار