در صحن علنی شورا صورت گرفت؛

تذکر رییس شورای شهر به شهردار تبریز درباره اجاره یک زمین فوتبال

1401/03/22 - 12:50 - کد خبر: 65226 نسخه چاپی

نصر: رییس شورای شهر تبریز گفت: شهردار منطقه گفت در چند سال گذشته 15 میلیون تومان به شهرداری پرداخت کرده اند، از طرفی مدیر باشگاه به من می‌گوید 40 میلیون پرداخت کرده ام و شهردار منطقه می‌گوید 15 میلیون واریز و بقیه صرف اقدامات خیریه و خرید کارت هدیه و... شده است‌. 

به گزارش نصر، "رسول برگی" در هفتاد و ششمین جلسه علنی شورای شهر تبریز در تذکری خطاب به شهردار گفت: در یکی از مناطق شهرداری زمین فوتبالی داریم که بدون عقد قرارداد در اختیار یک تیم قرار داده اند، این در حالی است که در آن محل جذب و کلاس های فوتبال برگزار می‌شود. 
وی اضافه کرد: دیروز در دیداری که با شهردار منطقه فوق داشتم موضوع را مطرح کردم اما شهردار منطقه با سرسری گفتند چیز خاصی نیست و با این موضوع کنار بیایید! 
برگی ادامه داد: شهردار منطقه گفت در چند سال گذشته 15 میلیون تومان به شهرداری پرداخت کرده اند، از طرفی مدیر باشگاه به من می‌گوید 40 میلیون پرداخت کرده ام و شهردار منطقه می‌گوید 15 میلیون واریز و بقیه صرف اقدامات خیریه و خرید کارت هدیه و... شده است‌. 
وی به شهردار گفت: آقای شهردار حتی اگر ریالی جابجا شود باید حساس باشیم، یک هزار تومان هم برای شهرداری پول زیادی است. 
برگی افزود: تا این لحظه یک برگ وجود ندارد که نشان دهد اجاره نامه این محل است، شهردار منطقه می‌گوید این محل معارض دارد؛ جایی که معارض دارد چگونه واگذار شده است؟ 
وی خطاب به اعضای شورای شهر گفت: اینگونه برداشت نشود که بگویند برگی سهم خواهی می‌کند، آقای شهردار این هفته نام نمی‌برم اما هفته آینده نام شهردار منطقه را اعلام خواهم کرد.
انتهای پیام/
تذکر رییس شورای شهر به شهردار تبریز درباره اجاره یک زمین فوتبال محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار