مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ۹۰ ارومیه؛

تیم‌های فوتبال امید و جوانان ۹۰ ارومیه با حضور «جهانگیری» به میدان می‌رود

1398/08/23 - 14:56 - کد خبر: 6521 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ۹۰ ارومیه گفت: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهید باکری ارومیه امروز با حضور معاون اول رییس‌جمهوری و با برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال امید و جوانان این باشگاه افتتاح می‌شود.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، یحیی بهاری امروز در گفت و گویی افزود: این دیدار از ساعت ۱۴ امروز در زمین چمن تازه افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه برگزار می‌شود و معاون اول رئیس‌جمهوری، وزیر ورزش و جوانان، استاندار آذربایجان‌غربی و جمعی از مسئولان استانی و شهری میهمانان ویژه این دیدار دوستانه هستند.

وی ادامه داد: تیم بزرگسالان ۹۰ ارومیه هم‌اکنون برای حضور در دیدار هفته سیزدهم لیگ دسته یک کشور در شهر شیراز حضور دارد و برای دیدار با تیم فجر سپاسی این شهر آماده می‌شود.

اسحاق جهانگیری عصر دیروز وارد ارومیه شد و به همراه «سعید نمکی» وزیر بهداشت و درمان بیمارستان میلاد ارومیه را افتتاح کرد.

صبح امروز نیز معاون اول رییس‌جمهوری فاز دوم بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) میاندوآب را افتتاح و پس از آن از تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه بازدید کرد.

بازدید از وضعیت دریاچه ارومیه و حضور در جلسه ستاد احیای دریاچه از دیگر برنامه‌های جهانگیری در استان است.

افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه آخرین برنامه سفر معاون اول رییس‌جمهوری در عصر امروز است که پس از آن سفر دو روزه وی به استان پایان می‌یابد.

عملیات ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهید باکری ارومیه طی سال ۱۳۸۳ در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع آغاز شد و اکنون ۱۵ سال از آغاز ساخت آن می‌گذرد.

عملیات ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه پس از یک دوره تعطیلی از شهریور سال ۱۳۹۵ دوباره از سر گرفته شد و امروز، با حضور معاون اول رییس‌جمهوری به بهره‌برداری می‌رسد تا یکی از آرزوهای دیرینه ورزش‌دوستان در مرکز آذربایجان‌غربی محقق شود. 

اعضای کابینه دولت روحانی از ابتدای آغاز به کار دولت تدبیر و امید بارها به این استان مرزی سفر کرده‌اند و همواره در این سفرها گرهی از مشکلات آذربایجان‌غربی گشوده شده‌است.

جهانگیری، رییس ستاد احیای دریاچه ارومیه است و سفر ایشان به آذربایجان‌غربی که سهم مهمی در تامین آب این حوضه آبریز دارد، هم از لحاظ پیگیری پیشرفت طرح‌های این ستاد و هم تقویت امیدواری مردم منطقه نسبت به احیای نگین آبی آذربایجان مهم به نظر می‌رسد.

انتهای پیام/

تیم‌های فوتبال امید و جوانان ۹۰ ارومیه با حضور «جهانگیری» به میدان می‌رود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار