رئیس شورای شهر تبریز:

قرار خدمت، بستر تسریع خدمات و تکریم شهروندان است

1401/03/21 - 19:04 - کد خبر: 65186 نسخه چاپی

نصر: رئیس شورای شهر تبریز ابتکار برگزاری دیدارها و نشست‌های عمومی با شهروندان مناطق شهری تبریز تحت عنوان "قرار خدمت" را فرصتی برای تسریع خدمات رسانی و تکریم شهروندان ارزیابی کرد.

به گزارش نصر، رسول برگی رئیس شورای شهر تبریز در نشست "قرار خدمت" که در مسجد امام زین العابدین (ع) منطقه "گرو" در حوزه منطقه ۱۰ برگزار شد، با اعلام این مطلب افزود: این نشست‌ها با هدف دیدار و گفت‌وگوی رو در رو با اهالی محلات و شهروندان تبریزی و استماع مشکلات و مطالبات مردم در حوزه مدیریت شهری در دستور کار شورا و شهرداری قرار گرفته و طی آن تلاش می‌شود زمینه برای اولویت‌بندی و تسریع روند رفع مشکلات شهروندان با افزایش سطح خدمات محله‌ای فراهم شود.
وی در ادامه، دعوت از مدیران دیگر دستگاه‌های خدمات رسان شهری اعم از آب و فاضلاب، برق و گاز برای حضور در نشست‌های قرار خدمت را گامی دیگر در راستای بررسی و پیگیری مشکلات شهروندان دانست و افزود: این اقدام، نوعی تمرین مدیریت یکپارچه شهری و ایجاد هماهنگی‌های بین بخشی در اداره شهر به شمار می‌رود و خوشبختانه همکاری‌های موثری نیز بین دستگاه‌های خدمات رسان ایجاد شده است.
برگی در عین حال از عزم و جدیت شورا و شهرداری برای احصا و اولویت‌بندی حل مشکلات و مطالبات شهری شهروندان محلات و مناطق مختلف شهر تبریز خبر داد و گفت: در قالب نشست‌های قرار خدمت، آن بخش از مشکلات و چالش‌های پیش روی شهروندان محلات که در حیطه اختیارات و وظایف مدیریت شهری است، بر اساس اولویت‌بندی‌های اجرایی از سوی شهرداری در دستور کار رسیدگی قرار خواهد گرفت.
وی در خاتمه، برگزاری نشست‌های موسوم به قرار خدمت در محلات و مناطق شهری را گامی بلند در راستای پاسخگویی به شهروندان و تسریع روند خدمات رسانی به مردم ارزیابی کرد.
انتهای پیام/
 قرار خدمت، بستر تسریع خدمات و تکریم شهروندان است خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   مسعود ژاله رجبی   سال پیش  

برنامه ای است برای کاهش فاصله بین شورا وشهروندان . خروجی آن تحلیل ونتایج استخراج تا پایداری آن به محک گذاشته شود اما اصل فراموش نشود وآن
1-ساده سازی امور
2-وغیر حضوری بودن خدمات
3- پیاده سازی کامل اتوماسیون اداری
4- مکانیزه کردن فرایندها
5- تبدیل کارمند محوری به خدمات محوری
6- تولید رضایت با ارایه خدمات بموقع به مخاطبین
7-شایسته گزینی تا شایسته سواری
8- ثبات مدیریتی تا مدیریت پرتابی
9- ممیزی وارزیابی متناوب حوزه های خدمتی
10- اداره ارزان شهر
ضمن اینکه نسبت به قبل رفتار .پاسخگوِی وهدایت پرسنل شهزداری در مواجه با مخاطبین ومراجعین محترمانه ومودبانه است
پژوهشیار