رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی تاکید کرد:

لزوم توجه به تخصص‌گرایی و دیانت برای رهایی از دام‌های بدخواهان

1401/03/21 - 18:48 - کد خبر: 65184 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی بر لزوم توجه به تخصص‌گرایی در کنار دیانت برای رهایی از دام‌های بدخواهان در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی و مدیریت تاکید کرد.

به گزارش نصر، محمد فرشکاران رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی در دومین نشست مشترک شورای فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج شهید زمانلو و حوزه یک مقاومت بسیج کارکنان ادارات کل سپاه عاشورا، فعالیت‌های پایگاه شهید ناصر زمانلو را که به صورت بی‌ادعا و بی‌منت در حوزه‌های مختلف منشاء اثرات ارزشمندی شده‌اند، بسیار قابل تقدیر دانست.
وی افزود: هر قدر خدمات ما بی‌تکلف و متمرکز بر خروجی‌های برنامه ریزی شده باشد بیشتر مثمر ثمر خواهد بود.
فرشکاران بیان کرد: در شرایطی قرار گرفتیم که تیزی فکر، بینش و برداشت و دوری از سبک‌های سنتی و روندی گذشته بسیار مهم و در این شرایط اقداماتی مطلوب است که دارای خروجی‌های الهی و خداپسندانه باشد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: در تفکر بسیجی شناخت موضوعات اساسی و مقتضیات زمان اهمیت ویژه‌ای دارد.
وی یادآور شد: ما در زمینه اقتصاد به دلایلی مثل شرایط بین المللی، وجود نفت، مصرف گرایی و ... آسیب پذیر هستیم؛ به همین خاطر رهبر معظم انقلاب در سال‌های گذشته با ترسیم نقشه راه مقتضی، همواره تولید و اشتغال را محور فعالیت‌های سیاستگذاران کشور قرار می‌دهند.
فرشکاران ادامه داد: امسال هم مباحث مربوط به تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین مورد توجه و تاکید ایشان قرار گرفته که در این عرصه نیز توجه به تخصص‌گرایی در کنار دیانت برای رهایی از دام‌های بدخواهان در عرصه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و مدیریتی کشور بسیار مهم و حیاتی است.
وی بر ضرورت وضعیت سنجی و اسلوب شناسی رفتاری، هم‌نوایی در کسب تخصص و ایجاد نقشه راه مشخص در این دوره گذار از سختی‌ها تاکید کرد.
انتهای پیام/
لزوم توجه به تخصص‌گرایی و دیانت برای رهایی از دام‌های بدخواهان خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار