مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی؛

بزرگراه بین‌المللی ارومیه- سرو در آستانه افتتاح قرار گرفت

1401/03/21 - 17:18 - کد خبر: 65173 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: برنامه ریزی شده طی کمتر از ۱۰ روز آینده بزرگراه بین المللی ارومیه – سرو به طور کامل افتتاح شود.

به گزارش نصر، محسن حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با بیان اینکه بهره برداری بزرگراه بین‌المللی ارومیه- سرو تحولی گسترده در زیرساخت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای شمال‌غرب کشور در پی خواهد داشت، افزود: برنامه ریزی شده طی کمتر از ۱۰ روز آینده بزرگراه بین المللی ارومیه – سرو به طور کامل افتتاح شود.
وی با اشاره به اینکه با توجه به ارتقای محور ارومیه – سرو و افزایش حجم ترانزیت در این بزرگراه بین المللی باید نگهداری و حفظ حریم راه در اولویت مسئولان باشد، گفت: ارتقا و حفظ حریم راه علاوه بر حفظ جان مردم، زمینه ترانزیتی شدن بیشتر این محور را فراهم می‌کند.
حمزه لو اظهار کرد: بزرگراه بین المللی ارومیه – سرو یکی از محورهای مهم برای توسعه پایدار منطقه و استان به شمار می‌رود که بهره برداری از آن رونق منطقه را فراهم می‌کند.
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: طی دو سال گذشته بیش از ۲۵ کیلومتر از این محور احداث شده و زیر بار ترافیک رفته است.
وی با اشاره به طرح تفصیلی شهر سرو، بیان کرد: باید پیشنهادات اصلاح با توجه به ظرفیت‌های موجود برای طرح تفصیلی شهر سرو توسط مسئولان مطرح و بررسی‌های لازم در این خصوص صورت گیرد.
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در طرح جامع شهر سرو نیز با توجه به اینکه افق مطرح شده برای این شهر تا سال ۱۴۰۵ است باید منتظر بود و در زمان لازم اقدامات صورت خواهد گرفت.
حمزه لو بیان کرد: در حوزه بازآفرینی شهری نیز باید پیشنهادات بخشداری در کمیته برنامه ریزی استان مطرح و بررسی لازم نیز در این خصوص انجام شود.
وی با اشاره به بازدید از ورودی شهر سرو نیز گفت: بر اساس اعلام بخشدار در این مسیر و در ورودی روستای گندیک ملأ آبگرفتگی در حین بارندگی وجود دارد که مطالعات فنی برای رفع آن صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/
بزرگراه بین‌المللی ارومیه- سرو در آستانه افتتاح قرار گرفت خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار