خبر/

ضرورت تکمیل پروژه طراحی و اجرای توسعه مرکز دفن پسماند تبریز

1401/03/21 - 14:21 - کد خبر: 65132 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز به همراه قائم مقام و رییس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر تبریز از پروژه طراحی و اجرای توسعه مرکز دفن بهداشتی و تصفیه‌خانه شیرابه پسماند تبریز بازدید کرد.

به گزارش نصر، یعقوب هوشیار پس از بازدید و برگزاری جلسه در پارک موزه دفاع مقدس، به همراه محبوب تیزپاز قائم مقام خود و حجت‌الاسلام سید کاظم زعفرانچی لر رییس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر راهی مرکز دفن بهداشتی و تصفیه‌خانه شیرابه پسماند تبریز شد تا آخرین وضعیت این پروژه را نیز مورد بررسی قرار دهد.
شهردار تبریز ابتدا از واحد تصفیه خانه شیرابه سیستم (MBR) مرکز دفن مهندسی و بهداشتی و سپس از لندفیل و مرکز دفن پسماند بازدید کرد.
در خلال این بازدید، یعقوب هوشیار گفت: این پروژه با مشکل مواجه است و نیازمند تعیین تکلیف است. وظایف پیمانکار نیز مشخص است که باید انجام دهد و اگر کار نکند، وضعیت پیمانکار هم باید تعیین تکلیف شود.  
وی با بیان اینکه بحث اصلی در این پروژه، موضوع بهره‌برداری است، اظهار کرد: در بحث لندفیل های شماره ۱، ۲ و ۳ حداکثر تا دو هفته آینده باید تصمیم‌گیری شود. متأسفانه تاکنون نظام تصمیم‌گیری واحد در این پروژه اتفاق نیفتاده و باید هرچه سریع‌تر صورت وضعیت ها تعیین تکلیف شود.
شهردار تبریز گفت: بعد از دو هفته دوباره در مورد این پروژه جلسه برگزار و برای تکمیل و اتمام آن زمانبندی می‌کنیم تا در زمان مقرر به بهره‌برداری برسد.
انتهای پیام/
ضرورت تکمیل پروژه طراحی و اجرای توسعه مرکز دفن پسماند تبریز خبرگزاری برنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار