فرماندار عجب شیر:

کتابخانه عجب‌شیر جوابگوی نیازهای شهرستان نیست

1401/03/21 - 14:14 - کد خبر: 65130 نسخه چاپی

نصر: فرماندار شهرستان عجب‌شیر با بیان اینکه کتابخانه فعلی شهرستان فرسوده و فاقد تجهیزات و امکانات است، گفت: این کتابخانه جوابگوی نیازهای شهرستان نیست.

به گزارش نصر، جعفر قادری فرماندار شهرستان عجب‌شیر روز شنبه در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهر عجب شیر و جوان‌قلعه گفت: یکی از شاخصه‌های فرهنگی هر شهرستان داشتن کتابخانه‌های عمومی است و در این خصوص لازم است جهت تقویت فضاهای مطالعه در شهرستان، کتابخانه‌ در شهر و روستاهای مستعد ایجاد شود.
فرماندار عجب‌شیر با اشاره به ضرورت توسعه کتابخانه‌ها گفت: این شهرستان به دلیل وجود ریشه‌های تاریخی دارای ظرفیت‌های مهم فرهنگی است و می‌طللبد کتابخانه‌های دیگری در شهر جوان قلعه و روستاهای هرگلان و خضرلو راه‌اندازی و محلی برای استقرار کتابخانه‌ها تعیین شود و در خصوص تأمین جذب نیرو و امکانات، اقدامات لازم از طرف کتابخانه عمومی استان صورت گیرد. 
وی از دستور ویژه نماینده رییس‌جمهور برای احداث کتابخانه جدید در شهرستان عجب‌شیر خبر داد و افزود: با توافق انجام‌شده، زمین مورد نیاز برای ساخت کتابخانه عمومی در عجب شیر با همکاری شهرداری این شهر تامین شده است.
فرماندار شهرستان عجب‌شیر به نقش خیران در توسعه فضاهای آموزشی و فرهنگی اشاره کرد و اظهار داشت: فعالیت انجمن خیرین کتابخانه ساز در سطح شهرستان باعث جریان سازی برای جلب مشارکت خیرین می شود.
وی بر غنی سازی منابع کتابخانه های عمومی و تأمین نیروی انسانی مورد نیاز کتابخانه شهرستان تاکید کرد و خواستار مساعدت مسئولان نهاد استانی در این خصوص شد.
انتهای پیام/
 کتابخانه عجب‌شیر جوابگوی نیازهای شهرستان نیست خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار