معاون وزیر صمت:

واردات خودرو را با جدیت دنبال خواهیم کرد

1401/03/21 - 13:28 - کد خبر: 65121 نسخه چاپی

نصر: حاج حسینی گفت: واردات خودرو را با جدیت دنبال خواهیم کرد و خودروسازان داخلی هم برای ارتقای سطح کیفیت و متناسب‌سازی قیمت‌ها تلاش کنند.

به گزارش نصر، محمد جواد حاجی حسینی معاون وزیر صمت گفت: دغدغه وزارت صمت پیگیری و به نتیجه رساندن طرح‌های نیمه تمام در استان‌ها است و این موضوع از مطالبات جدی رئیس  جمهور است.
او گفت: در دوران تصدی «فاطمی امین» وزیر صمت، اتفاقات خوبی رخ داده و یکی از مهم‌ترین مسائل برطرف کردن مشکلات و اجرای ٩ پروژه تحولی در حوزه خودرو است و نسبت به کیفیت تولیدات خودرو دغدغه‌مند هستیم.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صمت می گوید: واردات خودرو را با جدیت دنبال خواهیم کرد و خودروسازان داخلی هم باید نسبت به ارتقای سطح کیفیت و متناسب سازی قیمت‌ها تلاش کنند.
او گفت: ۱۰۶ طرح تحولی توسط وزارت صمت در بخش‌های مختلف صنعتی، معدنی و تجاری در دست اجرا است و در ۴۸۰ شهرستان طرح آمایش تعریف و تنظیم و برای نظرخواهی از ارکان مدیریتی به استان‌ها ابلاغ شده است.
به گفته معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صمت  لازمه ایجاد پیشرفت در کشور ایجاد تحول در بخش‌های مختلف است که وزارت صمت  ایجاد تحول در قالب طرح‌های تحولی را در دستور کار دارد.
حاج حسینی گفت: لازمه اجرای طرح‌های تحولی در گرو افزایش مشارکت و هم افزایی است و در سال جاری افزایش همکاری و تعامل بین بخشی و تعامل با سایر بخش‌ها ضروری است.
انتهای پیام/
واردات خودرو را با جدیت دنبال خواهیم کرد باشگاه خبرنگاران جوان

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار