استاندار زنجان خبر داد:

حل مشکل صدور پروانه برای زمین‌های قولنامه‌ای در زنجان

1398/08/23 - 14:07 - کد خبر: 6508 نسخه چاپی

نصر: استاندار زنجان از حل مشکل صدور پروانه برای زمین‌های قولنامه‌ای در استان خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، فتح‌الله حقیقی ظهر امروز در جلسه شوارای اداری مشترک استان و شهرستان ابهر با تبریک فرارسیدن هفته وحدت، با بیان این‌که زنجان دارای مردمانی بزرگ است، اظهار کرد: صائین‌قلعه هم از این قاعده مستثنی نیست.

وی با بیان این‌که کشور در شرایط خاص و حساسی قرار دارد، ادامه داد: در این شرایط حساس، باید خیلی از امور با جدیت دنبال شود.

این مسئول با تاکید بر این‌که یکی از کارهایی که در برهه فعلی باید با جدیت دنبال شود، حفاظت از صنایع و حل مشکل واحدهای تولیدی است، ادامه داد: در این راستا، جلسات رفع موانع تولید در واحدهای مشکل‌دار برگزار شده است و اگر مشکلات در استان قابل حل باشد رفع و اگر نباشد، در سطح ملی پیگیری می‌شود.

وی با بیان این‌که قولنامه‌ای بودن زمین‌ها چندین سال است که به یک مشکل عمده برای مردم تبدیل شده بود، ادامه داد: مشکل این زمین‌ها برای اخذ پروانه حل شد که با رفع این مشکل، یکی از بزرگ‌ترین گره‌های شهری در نقاط مختلف استان گشوده می‌شود.

استاندار زنجان با اشاره به مباحث مطرح شده در زمینه استخر صائین‌قلعه، ادامه داد: با توجه به پیشرفت فیزیکی خوبی که استخر صائین‌قلعه دارد، باید تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

حقیقی با بیان این‌که برخی از پروژه‌های ورزشی استان چند پیمان‌کار عوض کرده است، اظهار کرد: مفهوم این امر آن است که کار اصولی پیش نرفته و برای حل این مشکل نیز، پیمانکاران کم‌کار کنار گذاشته شده‌اند.

وی با اشاره به تشکیل کمیته رصد اشتغال در استان، بیان کرد: بومی‌گزینی باید در اولویت به‌کارگیری نیروها در واحدهای تولیدی باشد که این امر توسط کمیته رصد اشتغال مورد پایش قرار می‌گیرد.

این مسئول با اشاره به این‌که لایه‌روبی رودخانه باید با اولویت‌بندی صورت گرفته حتما انجام گیرد، افزود: تجاوز به حریم رودخانه‌ها یکی از دغدغه‌هایی است که در مواقع بارش مشکل ایجاد می‌کند، لذا کسی حق ندارد به حریم رودخانه تجاوز کند و اگر از این امر تخلف شود، با متخلفان به شدت برخورد می‌شود؛ زیرا جان مردم مهم‌تر از هر چیزی است.

وی تاکید کرد: برای حل مشکل کارگاه شن و ماسه شهرداری صایین‌قلعه باید جلسه گذاشته شده و بررسی‌های لازم صورت گیرد تا حق به حق‌دار برسد.

نماینده عالی دولت در استان، از افتتاح نساجی اطلس‌جین با اشتغال ۳۰۰ نفر در صائین‌قلعه در آینده نزدیک خبر داد و گفت: همه تلاش‌ها بر این خواهد بود که کارگران بومی انتخاب شوند.

این مسئول با بیان این‌که همه ما امروز باید تلاش کنیم که جامعه آرام نگه داشته شود که این امر تکلیف همگانی است، اظهار کرد: با تخریب، کارها پیش نمی‌رود.

حقیقی با اشاره به نزدیک بودن زمان انتخابات، افزود: انتخابات مظهر اقتدار حضور ملی ما است، لذا باید در شرایطی برگزار شود که به اقتدار و وحدت ختم شود.

وی با تاکید بر این‌که انتخابات باید بدون هیچ حاشیه‌ای برگزار شود، ادامه داد: همه باید به قانون احترام گذاشته و آن را رعایت کنند.

استاندار زنجان با تاکید بر این‌که همه ارکان دولت در انتخابات بی‌طرف هستند، افزود: هر کس در هر لباسی و جایگاهی در انتخابات وارد شده و تخلف کند، به شدت با آن برخور می‌شود؛ زیرا در انتخابات هر کاری انجام می‌شود در مقابل ۸۵ میلیون نفر مسئولیت داریم، لذا باید حساسیت‌های موضوع درک شود.

این مسئول با تاکید بر این‌که هیچ‌کس، مخصوصا نخبگان در انتخابات نباید تماشاچی باشند، گفت: هر کس توانایی در خود می‌بیند، باید کاندیدا شود.

حقیقی با اشاره به این‌که کسانی‌که کاندیدای احتمالی هستند، باید بدانند همه حرکات آن‌ها رصد می‌شود، گفت: کاندیداها باید قانون را رعایت کنند و هر حرکت غیرقانونی آنان با نام شخص به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان، با اشاره به این‌که یکی از شیوه‌های آرام‌سازی جامعه و ضربه زدن به دشمن و ارتقای مقوم‌های اتحاد، حضور پرشور مردم در انتخابات است، خاطرنشان کرد: انتخابات باید سالم پرشکوه امن و رقابتی باشد، زیرا اگر انتخابات پرشور باشد دشمن کور می‌شود.

انتهای پیام/

حل مشکل صدور پروانه برای زمین‌های قولنامه‌ای در زنجان نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار