کاپیتان تبریزی تیم ملی کبدی ایران؛

قهرمانان ملی مورد احترام واقع شوند

1401/03/21 - 09:27 - کد خبر: 65077 نسخه چاپی

نصر: کاپیتان تبریزی تیم ملی کبدی ایران گفت: تمامی قهرمانان که در این جامعه از جان و مال خود گذشته اند و پرچم ایران را در میادین بین الملی بالا برده اند، انتظار دارند به آنها اهمیت دهند و مورد احترام واقع شوند.

به گزارش نصر، حمید زیرکی، کاپیتان تیم ملی کبدی ایران و رئیس فعلی هیات کبدی استان در گفتگو با نصر در خصوص آخرین وضعیت کبدی استان گفت: متاسفانه از زمانی که مسئولیت این هیات را بر عهده گرفتم، بیماری کرونا کل کشور را در بر گرفته بود و در نتیجه تمامی ورزش ها بخصوص رشته کبدی را هم فلج کرده بود. با توجه به  اینکه تیم های پایه، اساس رشته های ورزشی هستند، لذا در ایام بیماری خانواده ها از حضور فرزندان خود باشگاه ها ممانعت کردند؛ با این حال ماهم به خاطر این وضعیت دچار مشکل شدیم و نتوانستیم آنطورکه باید اهداف خود را پیش ببریم.
وی در ادامه افزود: امسال نیز قصد برگزاری مسابقات استعدادیابی را داشتیم که به دلیل حضوری و غیر حضوری شدن مدارس، خانواده ها هم سردرگم شدند و برنامه های ما به هم ریخت.
زیرکی در خصوص پتانسیل های موجود در رشته کبدی در استان آذربایجان شرقی گفت: خوشبختانه استان ما در این رشته از لحاظ استعداد غنی می باشد و حتی در بخش بانوان در دو سال توانستیم در مسابقات استعداد های برتر مقام اول را بدست آوریم و اخیرا نیز به عنوان تیم چهارم ایران و تیم اول شمال غرب انتخاب شدیم. پیش از این هم همواره نفرات زیادی از استان در تیم ملی حضور داشتند که توانستند به مقام های جهانی دست یابند.
وی با اشاره به مسابقات و برنامه های پیش روی هیات کبدی استان خاطرنشان کرد: در ماه های آتی مسابقات قهرمانی جوانان کشور، مسابقات کبدی 7 نفره داخل سالن و مسابقات انتخابی تیم ملی سرکل کبدی را پیش رو داریم که امیدوارم بتوانیم در این رویداد ها با قدرت ظاهر شویم.
رئیس هیات کبدی استان با اظهار امیدواری از حمایت های مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گفت: خوشبختانه با انتخاب آقای ستنوده نژاد به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان استان تعامل و همکاری های بیشتری با ایشان صورت گرفته و در حد توان  خود سعی کرده اند به مشکلات رسیدگی کنند.
زیرکی در خصوص مشکلات موجود در پیش رو هیات کبدی استان اظهار کرد: خوشبختانه مشکل اصلی ما که آکادمی کبدی بود، حل شد و سالن اختصاصی برای این رشته در اختیار ما قرار گرفت اما بازهم برخی ایرادات وجود دارد که باید برای حل آن تلاش کنیم؛ به عنوان مثال این مکان تنها سالن تبریز است که برای کسانی که تمایل به حضور در این رشته را دارند، دور است و امیدوارم تایم هایی در سالن های شهر به ما اختصاص یابد تا در نقاط مختلف شهر علاقه مندان بتوانند به سراغ کبدی بیایند.
وی در پایان با تاکید بر اهمیت دادن به قهرمانان شهر گفت: تمامی قهرمانان که در این جامعه از جان و مال خود گذشته اند و پرچم ایران را در  میادین بین الملی بالا برده اند، انتظار دارند به آنها اهمیت دهند و مورد احترام واقع شوند. خود من هم 12 سال است که در تیم ملی حضور دارم وبه عنوان کاپیتان تیم ملی ایران چندین مقام جهانی و آسیایی هم بدست آوردم ولی با این حال سال هاست با توجه به مصوبه استخدامی شهرداری، به دنبال حل موضوع استخدامی هستم که به ما قول داده بودند و اخیرا هم وعده های مساعدی برای حل این موضوع داده اند که امیدوارم این مسئله حل شود.
 
حمیدرضا سامبرانی 
انتهای پیام/
قهرمانان ملی مورد احترام واقع شوند حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار