خبر/

نفرات برتر اولین دوره مسابقات دوچرخه سواری کوهستان در مراغه مشخص شدند

1401/03/20 - 23:37 - کد خبر: 65073 نسخه چاپی

نصر: اولین دوره مسابقات دوچرخه سواری کوهستان کشور به میزبانی مراغه با معرفی رکابزنان برتر به پایان رسید.

به گزارش نصر، رئیس کمیته داوران فدراسیون دوچرخه سواری کشور روز جمعه پس از پایان این مسابقات گفت: اولین دوره رقابت های دوچرخه سواری کوهستان کشور به میزبانی مراغه با حضور رکابزنان از سراسر کشور در ۲ رده جوانان و بزرگسالان به مدت ۲ روز برگزار شد.
محمدرضا صفاپور اعلام کرد: در روز اول این رقابت ها که در مسیر ۳۵ کیلومتری در رده جوانان برگزار شد پرهام شهسواری از تهران، بنیامین پناهی از مشهد و علی احمدی از تهران به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.
وی ادامه داد: در رده بزرگسالان نیز علیرضا صفری، حسن سیف الهی و پرویز مردانی از تبریز به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.
وی گفت: در روز دوم این مسابقات نیز  همانند روز اول در رده جوانان پرهام شهسواری از تهران، بنیامین پناهی از مشهد و علی احمدی از تهران نیز به ترتیب رتبه های اول تا سوم و پرویز مردانی، علیرضا صفری و حسن سیف الهی رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند.
وی افزود: در مجموع کل رقابت ها پرهام شهسواری، بنیامین پناهی و علی احمدی در رده جوانان و علیرضا صفری، پرویز مردانی و حسن سیف الهی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری هم در آیین اختتامیه این مسابقات گفت: برگزاری مسابقات دوچرخه سواری نیازمند هماهنگی های بسیاری است که امروز شاهد برگزاری مناسب این رقابت ها به میزبانی مراغه هستیم.
رسول هاشم کندی افزود: برگزاری این رویدادهای ورزشی به دلیل غیر سالنی بودن دوچرخه سواری و حضور رکابزنان در مناطق کوهستانی و گردشگری زمینه ساز معرفی ظرفیت های منطقه و محل میزبانی خواهد بود.
وی اظهار کرد: در راستای توسعه ورزش دوچرخه سواری در کشور، اولین دوره رقابت های کوهستان در مراغه برگزار شد.
مهدی نوائی رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه نیز گفت: مسابقات دوچرخه سواری کوهستان کشور به میزبانی این شهرستان پنجاه و یکمین رویداد ورزشی کشوری به میزبانی این شهر فرهنگی و تاریخی در پنج سال اخیر است.
این رقابت‌ها برای نخستین بار در ۲ روز با شرکت ۱۰۰ رکابزن در رده جوانان و بزرگسالان در دامنه‌های کوه سهند در مراغه برگزار شد.
مرحله نخست این رقابت‌ها به مسافت ۳۵ کیلومتر دیروز از شهر خداجو تا دامنه کوه سهند و مرحله دوم نیز امروز از پارک یادگاران شهر مراغه تا روستای سنوکش و بالعکس به مسافت ۲۵ کیلومتر برگزار شد.
انتهای پیام/
نفرات برتر اولین دوره مسابقات دوچرخه سواری کوهستان در مراغه مشخص شدند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار