دبیر شورای عالی امنیت ملی؛

تنها راه دفاع از حقوق کشور در برابر قلدری، اقدام متقابل است

1401/03/19 - 21:15 - کد خبر: 65049 نسخه چاپی

نصر: دبیر شورای عالی امنیت ملی عنوان کرد: تنها راه دفاع از حقوق کشور در برابر قلدری، چه در برجام چه در ⁧‫آژانس‬⁩ و چه در سایر عرصه‌ها، اقدام متقابل است.

به گزارش نصر، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی امروز (پنجشنبه) ۱۹ خرداد ماه در توئیتی در پی لغو حکم مصادره نفت ایران از سوی دادگاه تجدیدنظر در یونان نوشت: تغییر رفتار ⁧‫یونان‬⁩ پس از واکنش متناسب و مقتدرانه ⁧‫ایران‬⁩ به توقیف غیرقانونی نفتکش‌ خود که با دستور آمریکا توسط این کشور انجام شده بود در کنار ده‌ها تجربه دیگر نشان می‌دهد که تنها راه دفاع از حقوق کشور در برابر قلدری، چه در برجام چه در ⁧‫آژانس‬⁩ و چه در سایر عرصه‌ها، اقدام متقابل است.
سه منبع آگاه پیش از این گزارش کردند که یک دادگاه در یونان روز گذشته (چهارشنبه)، حکم اولیه دادگاه برای صدور مجوز به ایالات متحده آمریکا به منظور مصادره بخشی از محموله نفت ایران در نفتکش ایرانی در سواحل یونان را لغو کرد.
سفارت ایران در آتن هم با اشاره به لغو حکم مصادره نفت ایران از سوی دادگاه تجدیدنظر یونان اعلام کرد که تا اطمینان از اجرای کامل حکم موضوع در دستورکار رایزنی‌های فشرده دو کشور باقی می‌ماند.
انتهای پیام/
تنها راه دفاع از حقوق کشور در برابر قلدری، اقدام متقابل است خبرگزاری عصرایران

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار