رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه خبر داد؛

پیشتازی رکابزنان تبریز و تهران در مرحله اول تور دوچرخه‌سواری سهند

1401/03/19 - 16:59 - کد خبر: 65037 نسخه چاپی

نصر: رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه گفت: دوچرخه‌سواران تبریز و تهران در مرحله اول توردوچرخه‌سواری کوهستان با عنوان «سهند» عناوین قهرمانی را کسب کردند.

به گزارش نصر، مهدی نوایی رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو  افزود: اولین مرحله این تور با حضور ۱۳۰ ورزشکار در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان از شهر خداجو به سمت دامنه‌های جنوبی کوه سهند برگزار شد.
وی گفت: شرکت‌کنندگان بزرگسال این رقابت‌ها در مرحله نخست مسیر ۳۵ کیلومتری را رکاب زدند و در نهایت «علیرضا صفری»، «حسن سیف‌الهی» و «پرویز مردانی» هر سه نفر از تبریز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند. 
وی اضافه کرد: در رده سنی جوانان هم «پرهام شهسواری» از تهران اول شد و «بنیامین فنایی» از مشهد و «علی احمدی» از تهران به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند. 
وی اظهار داشت: مرحله دوم از نخستین تور دوچرخه‌سواری کوهستان با عنوان سهند فردا، جمعه برگزار می‌شود و دوچرخه‌سواران در یک مسیر رفت و برگشت از بوستان یادگاران شهر مراغه تا روستای «سنوکش» با هم رقابت می‌کنند.
وی با بیان اینکه ۳۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی به ۱۰ نفر از دوچرخه‌سواران برتر این تور اهدا خواهد شد، اضافه کرد: مراسم اختتامیه و اهدای جوایز این رویداد ملی ساعت ۱۲ روز جمعه با حضور مسئولان کشوری، استانی و محلی در بوستان یادگاران این شهرستان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
پیشتازی رکابزنان تبریز و تهران در مرحله اول تور دوچرخه‌سواری سهند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار