معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار؛

جشنواره نمانام (برند) محصولات روستایی آذربایجان شرقی امسال برگزار می‌شود

1401/03/19 - 16:05 - کد خبر: 65033 نسخه چاپی

نصر: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر شناسایی و معرفی محصولات باکیفیت روستایی، از برگزاری جشنواره نمانام (برند) محصولات روستایی استان در سالجاری خبر داد.

به گزارش نصر، جواد رحمتی در جلسه‌ی هماهنگی جشنواره نمانام محصولات روستایی، گفت: روستاییان نقش مهمی در پویایی اقتصاد کشور دارند و ترسیم نقشه راهی که نقش روستاها را در نظام برنامه‌ریزی کشور تعیین کند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
وی افزود: محصولات برجسته‌ای که جنبه تجاری سازی بالا در بازار دارند و موجب رونق مناطق روستایی استان می‌شوند، باید شناسایی و به مصرف‌کنندگان معرفی شوند.
وی با تاکید بر دسترسی سریع به ظرفیت‌های محلی هر منطقه به ویژه تولیدات کشاورزی و دامی برای عرضه به مردم، گفت: برندینگ و نمایش قابلیت های روستایی استان در جشنواره نمانام محصولات روستایی باید به خوبی انجام شود.
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی نیز زمان برگزاری این جشنواره را ۱۲ تا ۱۴ تیر ماه سالجاری اعلام کرد.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، محمد اسکندی با تشریح شیوه نامه برگزاری جشنواره، از معرفی نمانام‌های مطرح هر شهرستان توسط فرمانداری‌ها به دفتر امور روستایی و شوراها خبر داد.
 انتهای پیام/
جشنواره نمانام (برند) محصولات روستایی آذربایجان شرقی امسال برگزار می‌شود خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار