مدیرعامل شرکت توزیع برق استان؛

۲۵ میلیارد تومان پاداش به مشترکان کم مصرف برق در آذربایجان‌شرقی پرداخت شد

1401/03/19 - 13:09 - کد خبر: 64996 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه تشویق های وزارت نیرو برای کاهش مصرف برق پاداش محور است، گفت: پارسال ۲۵ میلیارد تومان در بخش صنعت و کشاورزی استان به عنوان پاداش نقدی برای کاهش مصرف برق پرداخت شد.

به گزارش نصر، اکبر فرج نیا مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان‌شرقی روز پنجشنبه در یک گفت و گوی خبری افزود: همه مشترکان صنعتی، کشاورزی و خانگی استان همزمان با سراسر کشور در صورت کاهش مصرف برق پاداش می گیرند.
وی اضافه کرد: مشترکان خانگی هم به ازای هر کیلووات ساعت کاهش مصرف برق مبلغ ۵۰۰ تومان، معادل پنج برابر نرخ برق اعمال شده به عنوان پاداش دریافت می کنند.
وی با اشاره به افزایش بی سابقه مصرف برق در کشور خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه هیات دولت، همه ادارات هم علاوه بر کاهش ساعات اداری موظف هستند حداقل ۴۰ درصد مصرف برق خود را در ساعات اداری کاهش دهند.
میزان تولید و مصرف برق در آذربایجان شرقی سر به سر است و این خطه با توجه به صنعتی بودن آن، به شدت از کمبود نیروگاه های تولید برق رنج می برد.
دولت سیزدهم در نخست سفر استانی خود به آذربایجان شرقی در هفته گذشته، نزدیک به دو هزار میلیارد تومان اعتبار در حوزه انرژی مصوب کرد که امید می رود با تخصیص، جذب و هزینه کرد آن در مدت مشخص شده، اتفاقات خوبی در رفع مشکلات تامین انرژی برق در این خطه روی دهد.
انتهای پیام/
۲۵ میلیارد تومان پاداش به مشترکان کم مصرف برق در آذربایجان‌شرقی پرداخت شد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار