سرپرست معاونت اجتماعی استان ؛

تلاش برای کاهش تصادفات جزو اولویت‌های دادگستری آذربایجان‌شرقی است

1401/03/19 - 12:59 - کد خبر: 64994 نسخه چاپی

نصر: سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان شرقی گفت: تلاش برای کاهش تصادفات جاده ای و درون شهری جزو اولویت های این مجموعه برای حفظ حقوق شهروندی است.

به گزارش نصر، احمد موقری روز پنجشنبه در نشست کاهش و پیشگیری از تصادفات، با بیان این که دادگستری آذربایجان شرقی در کنار تمام مجموعه هایی است که در راستای کاهش تصادفات گام برمی دارند، اظهار داشت: پیگیری های دادگستری استان در سال گذشته بیشتر در خصوص کاهش نقاط حادثه خیز استان اعم از راه های مواصلاتی درون و برون شهری، چه مرکز استان و چه سایر شهرستان ها متمرکز شده بود.
وی افزود: با توجه به تلاش و همت مجموعه های مرتبط در راستای تصمیمات اخذ شده برای کاهش و پیشگیری از تصادفات، نقاط حادثه خیز به نحو چشمگیر و قابل توجهی در بخش های مختلف استان کاهش پیدا کرده است، هرچند تا رفع کامل آن فاصله بسیار زیادی داریم.
موقری ادامه داد: در دو سال گذشته به لحاظ شیوع بیماری کرونا مسافرت های برون شهری محدود شد که این موضوع در کاهش آمار تصادفات موثر بود، هر چند در کنار این موضوع اقدامات انجام شده توسط دستگاه های مرتبط قابل قدردانی است.
وی با بیان اینکه باید بر اساس آمارهای ارائه شده سیاست گذاری های مورد نیاز برای طول سال انجام و بر اساس آن تدابیر لازم پیش بینی شود، گفت: تا زمانی که مجموعه های مرتبط در زمینه کاهش تصادفات همت و تلاش نکنند، قطعاً نتیجه مطلوب حاصل نخواهد شد.
موقری اضافه کرد: ارتباط با دستگاه های مرتبط با موضوع در مرکز در رابطه با رفع معضلات کمک خواهد کرد تا یکسری اقدامات اساسی برای کاهش تصادفات انجام شود و امیدواریم تا پایان سال شاهد کاهش چشمگیر آمار تصادفات باشیم.
انتهای پیام/
تلاش برای کاهش تصادفات جزو اولویت‌های دادگستری آذربایجان‌شرقی است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار