شهردار هشترود:

نقش سرمایه گذاری شهری در توسعه و رونق اقتصادی شهر اهمیت بالایی دارد

1401/03/19 - 09:53 - کد خبر: 64963 نسخه چاپی

نصر: شهردار هشترود گفت: نقش سرمایه گذاری شهری در توسعه و رونق اقتصادی شهر بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش نصر، مهدی پورصادق اظهار کرد: نقش سرمایه گذاری شهری در توسعه و رونق اقتصادی شهر بسیار حائز اهمیت است از این رو، مدیریت شهری اقدام به ایجاد واحد سرمایه گذاری در داخل شهرداری نموده است که عمده وظایف آنها ساماندهی سرمایه‌گذاری با مشارکت بخش خصوصی و شهروندان صورت گرفته است. 
وی افزود: ظرفیت و پتانسیل‌های شهری باید شناسایی شده و بعد از مشاوره با طرحان و کارشناسان مربوطه و امکان سنجی در سه حوزه گردشگری، اقتصادی و تجاری به کار گرفته شود.
وی اظهار کرد: 10 پروژه از 20 پروژه شهرداری هشترود که برای ارائه به دبیر خانه همایش توسعه هشترود فرستاده شده است برای آشنایی بیشتر در اختیار بخش خصوصی و سرمایه گذاران قرار داده خواهد شد. 
پور صادق اضافه کرد: از پروژه‌های اولویت‌دار شهرداری به سرمایه گذاران پروژه احداث مجموعه تجاری پیاده راه، احداث و بهره برداری از خط تفکیک پسماند شهری، احداث مجموعه تجاری، فرهنگی و مذهبی مسجد جامع هشترود، احداث و بهره برداری از شهر بازی رو باز هشترود، مشارکت در احداث مجموعه تجاری، خدماتی و مسکونی شهر، مشارکت در احداث مجموعه تجاری و خدماتی بلور و پروژه مشارکت در احداث جایگاه سوخت می‌باشد.
انتهای پیام/
 نقش سرمایه گذاری شهری در توسعه و رونق اقتصادی شهر اهمیت بالایی دارد خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار