خبر/

تبعیض علیه تیم های شهرستانی همواره وجود دارد

1401/03/18 - 21:55 - کد خبر: 64949 نسخه چاپی

نصر: دبیر هیات فوتبال آذربایجان شرقی گفت: متاسفانه گزارشی که در تبریز نوشته شد با گزارشی که به کمیته انضباطی داده شده است، مغایرت دارد و نمی توان این موضوع را انکار کرد.

به گزارش نصر، علی خاکی زاد، دبیر هیات فوتبال آذربایجان شرقی در گفتگو با نصر در خصوص نتیجه قابل پیش بینی و یکطرفه دیدار تیم های تراکتور و پرسپولیس گفت: تمام دفاعیات تکمیلی خود را برای ارسال به کمیته استیناف کامل کردیم و مستندات و صورتجلسه ای را مجدد ارسال کردیم اما آنچه که مشخص است تغییر گزارش اتفاقات بازی توسط نماینده فدراسیون است که متاسفانه گزارشات خود را تغییر داده و به کمیته انضباطی تقدیم کرده است.
وی در ادامه افزود: متاسفانه گزارشی که در تبریز نوشته شد با گزارشی که به کمیته انضباطی داده شده است، مغایرت دارد و نمی توان این موضوع را انکار کرد و باید دید نتیجه دفاعیات ما به چه نحوی خواهد بود.
دبیر هیات فوتبال استان خاطرنشان کرد: رای کمیته استیناف قابل تجدید نظر است و رای قطعی پس از دفاعیات ما صادر خواهد شد و ماهم از مراجع بالاتری پیگیری خواهیم کرد و امیدواریم آنها عدالت را رعایت کنند.
خاکی زاد همچنین در خصوص نتیجه دیدار تراکتور با نساجی اظهار داشت: نتیجه این دیدار را هم پیگیر هستیم اما می توان گفت قطعا نتیجه این بازی به نفع تراکتور خواهد بود و تقریبا این موضوع جای نگرانی ندارد.
وی در پایان با اشاره به تبعیض های همیشگی علیه تیم های شهرستانی گفت: متاسفانه هیچکدام از تیم های شهرستانی در این نوع پرونده های انضباطی پیروز نشده اند و ماهم مثل سایر تیم ها تمام تلاش خود را برای حل این پرونده به کار بردیم اما بازهم به نتیجه نرسیدیم. با این حال رای تجدید نظر زمان بر خواهد بود و نسبتا طول خواهد کشید با این حال ما منتظریم این رای به زودی صادر شود.
با این حال گفتنی است جواد ششگلانی، رئیس هیات فوتبال استان تا این لحظه همچنان به تلفن خود جهت پاسخ به برخی از سوالات پاسخگو نمی باشد.
انتهای پیام/
تبعیض علیه تیم های شهرستانی همواره وجود دارد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار