خبر/

دیدار رئیس سازمان بازرسی کل کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی

1401/03/18 - 19:49 - کد خبر: 64944 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان بازرسی کل کشور در سفر به آذربایجان شرقی با حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز دیدار کرد و به بیان گزارشی از عملکرد سازمان بازرسی کل کشور پرداخت.

به گزارش نصر، ذبیح الله خدائیان در این دیدار با اشاره به تاکیدات و دستورات ریاست قوه قضاییه پیرامون مبارزه با جرائم اقتصادی، کاهش جمعیت کیفری، پیشگیری از وقوع جرم و برخورد قاطع با زمین خواری، برخی اقدامات دستگاه قضا در دوره تحول و تعالی را تبیین کرد.
وی، پیگیری جدی سازمان بازرسی در راستای نظارت بر اجرای صحیح قوانین و حسن جریان امور را مورد اشاره قرار داد و افزود: این سازمان در راستای وظایف نظارتی تکالیف دستگاه‌های اجرایی را احصا و به آن‌ها ابلاغ کرده است و در صورت ترک فعل برخوردهای لازم انجام خواهد گرفت.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با اشاره به این‌که اصل بازرسی در تمامی نهادها و ادارات بسیار خوب است، تاکید کرد: وجود بازرسی باعث می‌شود که یک خانه تکانی در دستگاه‌ها و ادارات انجام شود و زمانی که اسم بازرسی می‌آید، تمام تشکیلات اداری خودشان را جمع وجور کنند.
وی با بیان این‌که یکی از مزایای بازرسی از دستگاه‌ها و ادارات ساماندهی امورات انجام شده در ادارات است، این اقدام را بسیار مهم تلقی کرد و ضمن اشاره به بازدید خود از بازرسی استان، گفت: به اعتقاد بنده هرجا که اسم بازرسی کل کشور آورده می‌شود  خائنان باید بترسند و افراد پاکدست باید این سازمان را محل امنی برای اعلام گزارش و فساد بدانند.
وی، مطالعه کتاب «مدیریت و فرماندهی در اسلام» که توسط حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی به رشته تحریر درآمده است را به رئیس سازمان بازرسی کل کشور و همه مسئولان کشور توصیه کرد و افزود: بر اساس محتویات کتاب فوق، مدیری توانمند و خوب است که کارهای خوب مدیران قبلی را نزد کارکنان و مجموعه به رخ بکشد و اگر کار خوبی انجام نشده مطرح نکند و در راستای اصلاح آن اقدام کند؛ اما متاسفانه در کشور ما کسی که مسئولیت می‌گیرد، می‌گوید اینجا را خرابه تحویل گرفتم و این خیلی بد است، مدیر خوب مدیری است که کارهای خوب مدیران قبلی را اعلام کند.
انتهای پیام/
دیدار رئیس سازمان بازرسی کل کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار