رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی تبریز مطرح کرد:

نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های دانشجویی، زمینه‌ای برای توسعه و اشتغال آفرینی

1401/03/18 - 15:41 - کد خبر: 64909 نسخه چاپی

نصر: رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز گفت: نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های دانشجویی جهاد دانشگاهی زمینه‌ای برای معرفی توانمندی دانشجویان و توسعه‌ی رشته‌های مهارتی، اشتغال‌زایی و کارآفرینی است.

به گزارش نصر، رباب نوروزی در گفت‌وگویی در خصوص نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای دانشجویی جهاددانشگاهی اظهار کرد: این نمایشگاه مربوط به دستاوردها و توانمندی‌های دانشجویان گروه‌های مختلف دانشجویی در حوزه‌ی صنعت، فرهنگ و هنر دانشجویان رشته‌ی معماری، روابط عمومی گردشگری است.
وی ادامه داد: دانشجویانی که طرح‌ و محصولات هنری در خصوص دیزاین و طراحی داخلی ساختمان دارند، توانمندی خود را به نمایش گذاشته‌اند یا دانشجویانی که در حوزه طراحی و دوخت فعالیت می‌کنند، لباس اجتماع چون مانتوی دوخت خود را به نمایش گذاشته‌اند و در رشته‌های روابط عمومی، گردشگری و صنایع دستی نیز محصولاتی داریم که صنایع دستی استان را معرفی می‌کنند.
وی افزود: برای اینکه دانشجویان ما اعتماد به نفس بالاتری در حوزه‌ی مهارت و اشتغال آفرین داشته و مفید باشند تا مهارت آنها هم به نمایش گذاشته شود، این نمایشگاه را دایر کرده‌ایم. 
نوروزی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به همت شهرداری منطقه هفت در رشته‌های مهارتی و اشتغال محور بوده تا با رشته‌های مهارتی آشنا شده و توسعه دهند همچنین جوانان ترغیب برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی ترغیب شوند.
وی در پایان تاکید کرد: این نمایشگاه توسط دانشجویان مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز از ۱۷ تا ۱۹ مردادماه از ساعت هشت صبح تا هشت عصر در بوستان قرآن دایر است.
 

 
 



انتهای پیام/
نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های دانشجویی، زمینه‌ای برای توسعه و اشتغال آفرینی خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار