رئیس اداره ورزش مراغه خبر داد:

۱۷۰ ورزشکار در تور دوچرخه‌سواری سهند رکاب می‌زنند

1401/03/18 - 12:47 - کد خبر: 64876 نسخه چاپی

نصر: رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه گفت: همزمان با دهه کرامت نخستین دوره از تور دوچرخه‌سواری کوهستان با عنوان «سهند» به مدت دو روز در این شهرستان برگزار می‌شود و ۱۷۰ ورزشکار در این ماراتن دوچرخه‌سواری شرکت می‌کنند.

به گزارش نصر، مهدی نوایی روز چهارشنبه در گفت‌وگویی افزود: جلسه فنی این رویداد ملی عصر امروز، و پس از ورود ورزشکاران برگزار می‌شود و رقابت‌ها در دو مرحله طی دو روز آینده در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان ادامه می‌یابد. 
به گفته وی دوچرخه‌سواران حاضر در این ماراتن فردا، پنجشنبه از شهر سراجو به سمت دامنه‌های جنوبی کوه سهند و روز جمعه هم در یک مسیر رفت و برگشت از بوستان یادگاران شهر مراغه تا روستای «سنوکش» به رقابت می‌پردازند.
وی با بیان اینکه ۳۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی به ۱۰ نفر از دوچرخه‌سواران برتر این ماراتن اهدا خواهد شد، اضافه کرد: نام برخی از قهرمانان دوچرخه‌سواری ایران و آسیا نیز در میان شرکت‌کنندگان نخستین تور دوچرخه‌سواری سهند به چشم می‌خورد.
رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه این موضوع را هم یادآوری کرد که مراسم اختتامیه و اهدای جوایز این رویداد ملی ساعت ۱۲ روز جمعه با حضور مسئولان کشوری، استانی و محلی در بوستان یادگاران این شهرستان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
۱۷۰ ورزشکار در تور دوچرخه‌سواری سهند رکاب می‌زنند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار