رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی؛

تشکیل اتحادیه های صنفی حوزه دیجیتال، اولویت سازمان صمت/ در هم افزایی ضعیف عمل می کنیم 

1401/03/18 - 12:44 - کد خبر: 64874 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: تشکیل اتحادیه های صنفی در حوزه کسب و کارهای دیجیتال در رشد اقتصاد دیجیتال استان نقش دارد و برای تشکیل هرچه سریع تر آن تلاش می کنیم.

به گزارش نصر، صابر پرنیان در نشست خبری سومین رویداد ملی بهار کارآفرینان استارتاپی اشاره به اهمیت تشکیل اتحادیه صنفی مرتبط با کسب و کارهای دیجیتال در رشد اقتصاد دیجیتال استان، گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت حمایت از کسب و کارهای حوزه دیجیتال و فضای مجازی را در دستور کار خود قرار داده است‌. 
وی ادامه داد: باید با حمایت از کسب و کارها تلاش کنیم سفره مردم گسترش پیدا کند و تولید ثروت افزایش یابد. 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه کسب و کارها در کارخانه های تولیدی خلاصه نشده است، افزود: هر کاری که تولید ارزش و ثروت کند به مفهوم کسب و کار است. 
پرنیان با بیان این که جوانان و صاحبان اندیشه برای شکوفایی اقتصاد استان تولید ایده و فکر کنند، اضافه کرد: این عزیزلن سرمایه های انسانی ما هستند و باید با کمک آنها و کسب و کارهای مجازی عقب ماندگی های استان را جبران کنیم. 
 

وی با اشاره به ظرفیت های تبریز و آذربایجان شرقی در حوزه کسب و کار، افزود: هر کاری که در استان حرکت اقتصادی ایجاد کند آماده هستیم مسائل مورد نیاز را پیگیری کنیم، بدون تردید برگزاری رویدادهای استارتاپی در اقتصاد استان اثربخش خواهد بود. 
پرنیان با بیان اینکه در آذربایجان شرقی در هم افزایی ضعیف عمل می کنیم، اضافه کرد: متاسفانه در استان، کارهای جمعی کمرنگ است و تک روی بیشتز ترجیح داده می شود‌. 
رئیس سازمان صمت استان با اشاره به نقش بسزای اصحاب رسانه در رفع موانع کسب و کارهای مختلف گفت: آذربایجان شرقی مزیت های اقتصادی بزرگی دارد چرا که تبریز حدود هزار و 700  سال بر شاهراه تجارت دنیا قرار داشته است و تببین جایگاه ویژه اقتصادی استان یکی از رسالت‌های اصحاب رسانه می باشد. 
لازم به ذکر است؛ سومین رویداد ملی بهار کارآفرینان استارتاپی (Bahar Summit ) با حضور فعالان دیجیتال، فناوری، استارتاپ‌ها، فعالان اقتصادی، مدیران کسب و کارها و دانشجویان روز پنج شنبه 26 خرداد  1401 ساعت 15 در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار می شود.
انتهای پیام/
تشکیل اتحادیه های صنفی حوزه دیجیتال، اولویت سازمان صمت/ در هم افزایی ضعیف عمل می کنیم  گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار