رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی؛

قاتلان زن ۷۰ ساله تبریزی شناسایی و دستگیر شدند

1401/03/18 - 12:16 - کد خبر: 64864 نسخه چاپی

نصر: رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی از شناسایی عاملان قتل پیر زن ۷۰ ساله تبریزی و دستگیری سه نفر از عاملان این قتل خبر داد.

به گزارش نصر، سرهنگ ابراهیم محمودی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام فقدان خانم ۷۰ ساله تبریزی موضوع به لحاظ حساسیت در دستورکار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با شگردهای پلیسی و استفاده از تجهیزات فنی پلیس به سه نفر در این خصوص مظنون شده و یکی از متهمان را در حین خروج از کشور دستگیر و دو همدست دیگرش را که خانم بودند دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.
سرهنگ محمودی گفت: در بازجویی های فنی انجام شده متهمان که در ابتدا منکر دخالت در قتل بودند با ارائه دلایل و مدارک از سوی پلیس لب به اعتراف گشوده و پرده از راز جنایتی هولناک برداشتند.
وی ادامه داد : متهمان در اعترافات خود از طرح نقشه قبلی برای اخاذی ۱۵۰ میلیارد ریال به صورت رمز ارز از خانواده فرد ربوده شده اعتراف کردند که به علت شناسایی توسط فرد ربوده شده او را به قتل رسانده و جنازه اش را در یکی از شهرستان همجوار رها کرده بودند.
رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی ضمن اشاره به پای کار بودن شبانه روزی پلیس در خدمت رسانی به مردم شریف، به مخلان نظم و امنیت جامعه هشدار داد که اقدامات خلاف قانون افراد زیر ذره بین پلیس بوده و با هرگونه جرم و جنایتی برخورد و مجرمان به مراجع قانونی تحویل خواهند شد.
انتهای پیام/
قاتلان زن ۷۰ ساله تبریزی شناسایی و دستگیر شدند نصر

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   مهدی   سال پیش  

تشکر از پلیی استان
پژوهشیار