معاون استاندار آذربایجان شرقی؛

همه مغازه ها در تبریز باز هستند 

1401/03/17 - 21:30 - کد خبر: 64833 نسخه چاپی

نصر: معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: در زمان حاضر هیچ مغازه ای در بازار تبریز و مناطق پیرامونی آن بسته نیست و هم صنوف مشغول کسب و کار خود هستند.

به گزارش نصر، تراب محمودی روز سه شنبه در گفت و گویی با اشاره به انتشار خبری مبنی بر اقدام اصناف در تعطیلی مغازه های خود در تبریز افزود:  اینجانب هم اکنون در راسته کفاشان بازار بزرگ تبریز هستم و قبل از آن نیز در تیمچه امیر بودم؛ همه مغازه ها بازند و مردم و اصناف به داد و ستد مشغول هستند.
وی اضافه کرد: به دلیل عدم تبیین قانون مالیات برای اصناف محترم، تعدادی از آنان دیرتر نسبت به گشودن مغازه های خود اقدام کرده بودند که این مسأله نیز با برگزاری جلسات توجیهی و تعاملی بین اداره کل امور مالیاتی آذربایجان شرقی و اتحادیه صنفی مختلف برطرف شد.
محمدی تشریح کرد: اصناف محترم در ارتباط با مسایل مالیاتی ابهاماتی داشتند که ما نیز در مجموعه مدیریت استان پیگیر آن هستیم.
در همین حال مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان شرقی نیز به ایرنا گفت: در راستای تعامل و هم افزایی با اصناف و کسبه محترم استان، جلسات متعددی با اتحادیه های صنفی برگزار  کردیم.
عیسی اورج زاده افزود: در این جلسات ضمن تبیین رویکرد جدید سازمان امور مالیاتی و افزایش میزان فروش اصناف جهت برخورداری از مزایای توافق موضوع تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات های مستقیم تبیین شد.
وی تشریح کرد: قرار شد پیشنهادات اصناف محترم مبنی بر امکان برخورداری افرادی که دارای فروش بیش از ۴۸/۰۰۰/۰۰۰ ریال می باشد از مشوقهای تبصره ۱۰۰ و همچنین تمدید موعد تسلیم اظهارنامه اشخاص حقیقی تا تاریخ ۱۴۰۱/۴/۱۵ به سازمان امور مالیاتی ارسال شود .
وی اضافه کرد: در این جلسات همچنین پیشنهادات اصناف و کسبه جمع آوری و به ستاد سازمان منعکس شد تا در راستای جلب رضایت موردیان محترم اقدام شود. 
وی گفت: اصناف هم ضمن همراهی با سیاست های سازمان مالیاتی نسبت به بازگشایی مغازه های خود اقدام کردند.
انتهای پیام/
همه مغازه ها در تبریز باز هستند  خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار