فرماندار شهرستان ویژه مرند؛

بانک‌ها در جهت تحقق رونق اقتصادی تلاش کنند

1398/08/23 - 12:09 - کد خبر: 6483 نسخه چاپی

نصر: فرماندار شهرستان ویژه مرند گفت: بانک‌ها با فعالیت در جهت اعطای تسهیلات ویژه، زمینه رشد و رونق اقتصادی را فراهم کنند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، داود گرشاسبی روز پنجشنبه در دیدار با مدیر شعب بانک قرض الحسنه رسالت در آذربایجان شرقی ضمن اشاره به ظرفیت های شهرستان خاطرنشان کرد: مرند یکی از شهرستانهای ویژه در کشور است که  در حوزه های کشاورزی، ترانزیت کالا، گردشگری و خدماتی، ظرفیت مناسبی برای سرمایه گذاری دارد.
وی با تاکید بر افزایش فعالیت بانکها در زمینه اقتصادی گفت: تلاش بانک برای افزایش سقف وامهای اعطایی در جهت رفع مشکلات مردم باشد.
فرماندار ویژه مرند اضافه کرد: بانکها همچنین در حوزه اقتصادی و حمایت از تولید ورود پیدا کرده و موجب اشتغال زایی در شهرستان شوند.

وی افزود: حمایت از سازمانهای مردم نهاد در حوزه های اقتصادی و کشاورزی از جمله زعفران، پسته، زردآلو توسط بانکها باید در دستور کار قرار گیرد.
گرشاسبی اظهار داشت: با توجه به اینکه پرداخت وام در حوزه خرد، مقعطی بوده و مختص یک بازه زمانی است بانک ها باید با ورود به حوزه اقتصادی و کلان، نقش موثری در اقتصاد و اشتغال و سرمایه گذاری دائمی ایفا کنند.

وی در ادامه با تاکید بر توجه بیشتر بانک به رفع مشکلات واحدهای تولیدی در شهرستان گفت: بانک می تواند با شناسایی واحدهای تولیدی مشکل دار، از آنها حمایت کند تا هم در حوزه اقتصادی و هم در حوزه اشتغال زایی خلاءها برطرف شود.
فرماندار مرند ادامه داد: مهارت بانکها نباید فقط در وام دادن و پس گرفتن آن باشد بلکه می تواند با مهارت آموزی، بسیاری از افراد را تحت پوشش خود قرار داده و به آنها فعالیت اقتصادی آموزش داده و در این زمینه سرمایه گذاری کنند.
وی تاکید کرد: فاصله بانکها با مردم باید از بین رفته و با برقراری رابطه دو طرفه، امنیت و اعتماد مردم نسبت به بانکها جلب شود.

انتهای پیام/

 

 

 

بانک‌ها در جهت تحقق رونق اقتصادی تلاش کنند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار