رئیس دانشگاه تبریز:

امام خمینی (ره) احیاگر اسلام ناب محمدی در عصر ظلمات بود

1401/03/17 - 13:26 - کد خبر: 64777 نسخه چاپی

نصر: رئیس دانشگاه تبریز، با بیان اینکه امام خمینی(ره) احیاگر اسلام ناب محمدی در عصر ظلمات بود، گفت: امام(ره) با رهبری عالمانه، الهام از مکتب الهی و قرآن، شجاعت، تقوی در جامعه، تحولی عظیم ایجاد کرد که موجب پیروزی انقلاب اسلامی شده و همه هجمه‌ها و توطئه‌های ابرقدرت‌های شرق و غرب را ناکام گذاشت.

به گزارش نصر، صفر نصر اله‌زاده رئیس دانشگاه تبریز در مراسم بزرگداشت مقام شامخ حضرت امام خمینی (ره) و شهدای قیام ۱۵ خرداد که در محل دانشگاه تبریز برگزار شد، اظهار کرد: صحبت کردن در خصوص مقام علمی و معنوی امام خمینی (ره) کار بسیار دشواری است.
وی با بیان این‌که امام (ره) پرواز کردن را به انسان‌ها آموخت، گفت: ایشان نشان دادند که اگر کسی مسلح به سلاح ایمان، علم، شجاعت، تقوی و ... باشد می‌تواند تحول شگرفی در دنیا ایجاد کند.
وی ضمن توصیه به مطالعه فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حضرت امام خمینی (ره)، خاطرنشان کرد: ما بایستی در عمل، رهرو واقعی امام خمینی (ره) باشیم و در هر جایگاه و مقامی که هستیم به مردم خدمت کرده و از خودگذشتگی به خاطر مردم را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.
رئیس دانشگاه تبریز افزود: با توجه به جایگاه دانشگاه و علم در سعادت و پیشرفت جامعه از نظر امام (ره)، ما دانشگاهیان وظیفه داریم تمهیدات لازم برای برآورده کردن مطالبات امام(ره) و مقام معظم رهبری در زمینه راهبری جامعه بوسیله نخبگان و دانشمندان را فراهم کنیم.
انتهای پیام/
امام خمینی (ره) احیاگر اسلام ناب محمدی در عصر ظلمات بود خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار