سرمربی مس سونگون؛

پرونده نقل‌وانتقالات ما بسته شده است/ قول قهرمانی نمی‌دهم ولی می‌جنگیم

1401/03/16 - 23:22 - کد خبر: 64737 نسخه چاپی

نصر: سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان گفت: قول قهرمانی نمی‌دهم ولی برای کسب این عنوان با تمام توان تلاش خواهیم کرد.

به گزارش نصر، اسماعیل تقی‌پور در گفت‌وگویی در مورد آخرین وضعیت اردوهای آماده‌سازی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان برای فصل جدید لیگ برتر اظهار داشت: ما تمرینات پیش‌فصل را از شهرستان ورزقان آغاز کردیم و حدود یک هفته در این شهرستان اردو زدیم. با توجه به اینکه باشگاه مس سونگون متعلق به شهرستان ورزقان است به احترام مردم این دیار همیشه اردوهای خود را از این شهرستان استارت می‌زنیم.
وی افزود: خوشبختانه اردوی بسیار خوبی داشتیم. ورزقان از نظر ارتفاع از سطح دریا و وضعیت آب‌وهوایی واقعا شرایط فوق‌العاده‌ای دارد و دو جلسه تمرین هوازی عالی هم در این اردو برگزار کردیم. در ادامه قرار بود به منظور برپایی اردویی در کیش حاضر شویم که این اردو بخاطر همزمانی با تعطیلات لغو شد و اردوی تبریز را جایگزین کردیم. درحال حاضر تمرینات‌مان را با جدیت دنبال می‌کنیم و اعضای تیم بصورت شبانه‌روزی در اختیار باشگاه قرار دارند.
سرمربی بومی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با اعلام اینکه نقل‌وانتقالات این تیم به پایان رسیده است، گفت: قبل از حضور ما ۸۵ درصد تیم بسته شده بود و در ادامه آقای سنگ‌سفیدی و عزتی دو بازیکن ملی‌پوش را جذب کردیم. درکل تیم ما تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان است. به نظرم تیم بسیار خوبی داریم و ان‌شاءالله که بتوانیم در فصل جدید نتایج خوبی بگیریم.
وی در پاسخ به این سوال که چرا جذب مرتضی عزتی از سوی رسانه باشگاه مس سونگون به صورت رسمی اعلام نشده است، خاطرنشان کرد: آقای عزتی از شروع اردوی آماده‌سازی به تیم ملحق شده‌اند و قراردادشان به ثبت رسیده است. البته ما بابک نصیری را هم به عنوان سهمیه لیگ برتری به خدمت گرفته‌ایم که با توجه به پر شدن لیست بازیکنان و طبق مقررات سازمان لیگ از هفته هفتم اجازه بازی خواهد داشت.
تقی‌پور همچنین در واکنش به سوال دیگری مبنی بر اینکه «آیا مس سونگون برنامه‌ای برای جذب بازیکن خارجی دارد یا خیر؟» متذکر شد: استفاده از بازیکنان خارجی در شرایط اقتصادی کنونی هزینه بسیار زیادی می‌طلبد. همانطور که گفتم تیم ما از لحاظ مهره کمبودی ندارد و در صورت نیاز حتما به جذب بازیکن خارجی هم فکر خواهیم کرد.
«جوانگرایی و بومی‌گرایی خوبی در مس سونگون انجام گرفته است»، وی با تأکید بر این جمله مطرح کرد: معتقدم حضور بازیکنان بومی در تیم مس سونگون نعمت است و انگیزه‌ای برای جوانان منطقه می‌شود تا رویاهای خود را در تیم پرافتخار شهرشان جستجو کنند. البته ما به حمایت هواداران و اصحاب رسانه نیاز داریم تا به خواسته کسب مقام قهرمانی جامه عمل بپوشانیم.
سرمربی مس سونگون در خاتمه با اذعان بر این موضوع که انتظارات از این تیم پس از موفقیت‌های سال‌های اخیر بسیار بالا رفته است و این کار را بسیار سخت می‌کند، افزود: من قول قهرمانی نمی‌دهم اما این نوید را به هواداران‌مان می‌دهم که با تمام توان برای کسب نتایج درخشان و در شان باشگاه مس سونگون و ورزش آذربایجان تلاش کنیم. هدف اصلی ما بازگشت به ریل قهرمانی است که قطعا با کمک هواداران می‌توانیم به این هدف برسیم.
انتهای پیام/
پرونده نقل‌وانتقالات ما بسته شده است/ قول قهرمانی نمی‌دهم ولی می‌جنگیم نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار