معاون هماهنگی توزیع توانیر اعلام کرد:

کاهش هزار مگاواتی مصرف برق با تغییر ساعت کار اداری

1401/03/16 - 15:40 - کد خبر: 64698 نسخه چاپی

نصر: معاون هماهنگی توزیع شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران توانیر گفت: تغییر ساعات کاری ادارات، باعث کاهش یک هزار و ۲۰۰ مگاواتی مصرف برق در ساعت‌های اوج بار (۱۲ تا ۱۸) خواهد شد.

به گزارش نصر، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر)، «حمیدرضا پیرپیران» افزود: اختیار تغییر ساعات اداری بر اساس مصوبه هیات دولت به استانداران واگذار شده است.
وی خاطرنشان کرد: براین‌اساس تاکنون ۱۰ استان نسبت به تغییر ساعات کاری ادارات اقدام کرده‌اند که این تعداد تا یکی دو روز آینده به بیش از ۲۰ استان خواهد رسید.
معاون هماهنگی توزیع توانیر  درباره مشوق‌های بخش صنعتی گفت: با همکاری وزارت صمت، با صنایع هماهنگی شده است که این مشترکان از طریق جابه‌جایی زمان تعطیلات آخر هفته و تعمیرات سالانه خود، در طرح‌های مدیریت بار برق مشارکت و از مشوق‌های صنعت برق بهره‌مند شوند.
 پیر پیران ادامه داد: در صورت همکاری مشترکان در سراسر کشور، می‌توانیم از تابستان امسال بدون محدودیت عبور کنیم.
وی افزود: در بخش خانگی نیز مشوق‌هایی برای همکاری مشترکان تعریف شده است که حتی می‌تواند باعث رایگان شدن قبض برق مصرفی مشترکان شود.
معاون هماهنگی توزیع توانیر خاطرنشان کرد: مشترکان بخش خانگی که الگوی مصرف را در ماه‌های گرم سال (خرداد تا شهریور) رعایت کرده و نسبت به سال قبل کاهش مصرف برق داشته باشند، به‌ازای هر کیلووات‌ساعت کاهش مبلغ ۵۰۰ تومان پاداش همکاری مدیریت مصرف دریافت خواهند کرد.
انتهای پیام/
کاهش هزار مگاواتی مصرف برق با تغییر ساعت کار اداری خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار