رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی؛

تلاش شبانه‌روزی دولت سیزدهم برای واردات واکسن موجب مهار کرونا شد

1401/03/16 - 15:23 - کد خبر: 64696 نسخه چاپی

نصر: رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: از ابتدای کار دولت سیزدهم شاهد تلاش شبانه‌روزی دولت آیت‌الله رئیسی برای مهار بیماری کرونا در کشور بودیم که در سایه این تلاش‌ها نیاز کشور به واکسن چه از طریق واردات و چه از طریق تولید آن در کشور تأمین شد.

به گزارش نصر، عزت‌الله اکبری تالارپشتی در گفت و گویی با اشاره به صفر شدن آمار فوتی‌های کرونا در کشور گفت: این موفقیت نتیجه تلاش مجدانه کادر درمان کشور است که با جانفشانی‌های خود جلوی آسیب به ملت را گرفتند.
وی افزود: علاوه بر این دست‌اندرکاران و افراد و اشخاص فعال در حوزه صنعت با تلاش و جدیت توانستند دستگاه‌ها و لوازم مورد نیاز برای تولید واکسن و ماسک را به بخش درمان برسانند و شاهد تلاش مجدانه این گروه نیز بودیم.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از ابتدای کار دولت سیزدهم شاهد تلاش شبانه‌روزی دولت رئیسی برای مهار بیماری کرونا در کشور بودیم که در سایه این تلاش‌ها نیاز کشور به واکسن چه از طریق واردات و چه از طریق تولید آن در کشور تأمین شد.
اکبری تالارپشتی خاطرنشان کرد: من و همه ملت ایران قدردان زحمات کادر درمان هستیم که با تلاش و مجاهدت خود توانستند این آرامش را به جامعه تقدیم کنند.
انتهای پیام/
 تلاش شبانه‌روزی دولت سیزدهم برای واردات واکسن موجب مهار کرونا شد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار