خبر/

«نصر» میزبان سلسله نشست‌های «مسیر توسعه»

1401/03/16 - 14:46 - کد خبر: 64689 نسخه چاپی

نصر: سلسله نشست‌های تحلیلی «مسیر توسعه» با محوریت بررسی موانع توسعه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشورمان برگزار می‌شود.

به گزارش نصر، رسانه خبری، تحلیلی «نصر» در راستای عمل به رسالت حرفه‌ای رسانه‌ها در نقش آفرینی در روند توسعه کشور و منطقه سلسله نشست‌های تحلیلی با عنوان «مسیر توسعه» را برگزار می‌کند.
امروزه رسانه‌ها با گسترش مرز‌های جغرافیایی، فرهنگی و سیاسی، هویت انسان معاصر را تحت تأثیر قرار داده‌اند، به طوری که افزایش نقش وسایل نوین ارتباط جمعی در بخش‌های مختلف زندگی بشری سبب شده است که از آنها در زمینه‌های گوناگون استفاده شود.
با توجه به کارکردهای متنوع رسانه‌های جمعی، همچون آگاهی بخشی و اطلاع رسانی، ایجاد انسجام و تعلق اجتماعی، نظارت بر عملکرد ساختار قدرت و فراهم آوردن زمینه‌های مشارکت عمومی و نظارت همگانی در نظام اجتماعی، رسانه‌ها می‌توانند نقش پررنگی در تکوین، تکامل و نهادینه‌سازی شاخص‌های توسعه ایفا کنند.
«نصر» در راستای عمل به این وظیفه خطیر رسانه‌ها و در چهارچوب راهبرد توسعه محور خود، سلسله نشست‌های «مسیر توسعه» را ترتیب داده است. بعد از ظهر امروز احمد علیرضا بیگی، استاندار اسبق آذربایجان شرقی و نماینده ادوار و فعلی مردم تبریز، آذرشهر و اسکو میهمان نخستین نشست «مسیر توسعه» که با حضور جمعی از فعالان رسانه‌ای برگزار می‌شود، خواهد بود.
گزارش‌های تکمیلی این نشست متعاقباً منتشر می‌شود.
انتهای پیام/
«نصر» میزبان سلسله نشست‌های «مسیر توسعه» نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار