معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی؛

اجرای نمایش‌های پانزدهیمن جشنواره سراسری تئاتر رضوی آغاز می‌شود

1401/03/16 - 12:10 - کد خبر: 64660 نسخه چاپی

نصر: معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: اجرای نمایش‌های پانزدهیمن جشنواره سراسری تئاتر رضوی ازامروز در تبریز آغاز می‌شود.

به گزارش نصر، علی محرمی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه امسال تبریز میزبان پانزدهمین دوره از جشنواره سراسری تئاتر رضوی است، اظهار کرد: این نمایش ها از امروز 16 تا ۱۹ خرداد در تبریز اجرا می شود و برگزیدگان آن در روز اختتامیه معرفی خواهند شد.
وی ادامه داد مراسم افتتاح این جشنواره در آستانه ولادت با سعادت حضرت ثامن الحجج و با حضور جمعی از مسوولان کشوری و استانی و علاقمندان تئاتر و گروههای شرکت کننده در این دوره ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه امروز 16 خردادماه در مجموعه فرهنگی هنری تربیت برگزار می‌شود.
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: در طول برگزاری این جشنواره ۱۲ گروه از استانهای آذربایجان‌شرقی، اردبیل، مرکزی، کرمانشاه، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان‌غربی و البرز اجرا خواهند داشت.
محرمی یادآور شد: این جشنواره در محورهای سبک زندگی وسیره امام رضا(ع)، رفتار اجتماعی مبتنی بر الگو گیری از سیره امام رضا(ع)، توصیه و تأکید بر اخلاق رضوی، پرداختن به مفاهیم عالیه در فرهنگ رضوی با نگاه به مصادیق اجتماعی، نگاه به جایگاه پایتخت تشییع جهان اسلام(تبریز)، سیره امام رضا(ع) در اشعار شعرا، نگاه عرفا و ادبای ایران به خصوص آذربایجان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/
اجرای نمایش‌های پانزدهیمن جشنواره سراسری تئاتر رضوی آغاز می‌شود خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار