استاندار اردبیل؛

تامین زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری اولویت اقدامات اقتصادی استان است

1401/03/16 - 12:04 - کد خبر: 64657 نسخه چاپی

نصر: استاندار اردبیل گفت: تامین زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری با توجه به بازده اقتصادی برای استان از جمله اولویت‌ها در توزیع اعتبارات است.

به گزارش نصر، سیدحامد عاملی روز دوشنبه در جلسه بررسی وضعیت زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اظهار کرد: زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری از جمله ضرورت‌های فعلی استان بوده و بر اساس قانون این زیرساخت‌ها تا ورودی شهرک‌های صنعتی باید تامین شود.
وی افزود: توسعه سرمایه‌گذاری وابسته به تامین زیرساخت‌های لازم برای فعالیت‌های اقتصادی و صنعتی است و برای رشد اقتصادی استان دستگاه‌های مرتبط باید در این خصوص تلاش کرده و سرعت عمل داشته باشند.
استاندار اردبیل همچنین با اشاره به محدودیت اعتبارات استانی در مقایسه با اعتبارات ملی ، تمرکز مدیران بر جذب اعتبارات ملی برای تسریع در اجرای زیرساخت‌ها در فصل کاری تاکید کرد.
عاملی گفت: در برخی از شهرک‌ها و نواحی جدید استان مشکلات زیرساختی وجود دارد و در صورت عدم تامین منابع مالی از محل اعتبارات ملی باید منابعی از محل استانی برای تسریع در اجرای این زیرساخت‌ها اختصاص یابد.
وی داشتن سرعت عمل و استفاده از فرصت و فصل کاری برای اجرای پروژه‌های زیرساختی از سوی دستگاه‌های خدمات‌رسان برق، گاز، آب و مخابرات را مورد تاکید قرار داد و این اقدام را در جذب و فعالیت سرمایه‌گذاران در منطقه حائز اهمیت دانست.
در این جلسه مشکلات و نیازمندی‌های زیرساختی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان از جمله برق، گاز، آب و مخابرات به طور مجزا مورد بررسی قرار گرفت و هماهنگی‌های لازم برای تعامل دستگاه‌ها با شهرک صنعتی در راستای تسریع اقدامات انجام شد.
استان اردبیل دارای ۲۰ شهرک و ناحیه صنعتی است.
انتهای پیام/
تامین زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری اولویت اقدامات اقتصادی استان است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار