بیگی در گفتگو با «نصر» خبر داد؛

کیفرخواست پرونده قطار تبریز-مشهد صادر شد/ واگذاری ماشین سازی تبریز به صندوق فولاد غیر قانونی است

1398/08/23 - 10:02 - کد خبر: 6464 نسخه چاپی

نصر: نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی از دستور ویژه رئیس قوه قضائیه برای رسیدگی خارج از نوبت به پرونده قطار تبریز-مشهد خبر داد.

به گزارش نصر، احمد علیرضا بیگی با بیان این مطلب، گفت: خوشبختانه با سفر رئیس قوه قضائیه به استان، رسیدگی به برخی پرونده های مهم قضایی سرعت گرفته که از جمله مهمترین آن پرونده قطار تبریز به مشهد است.

وی ادامه داد: پرونده تا کنون در مرحله بازپرسی قرار داشت و حالا کیفرخواست پرونده قطار تبریز صادر شده و آقای رئیسی دستور داده است این پرونده خارج از نوبت رسیدگی شود و نتیجه آن به اطلاع مردم آذربایجان برسد.

این نماینده مجلس درباره متهمان این پرونده نیز گفت: علت اینکه این پرونده از سمنان به تهران آمد، همین است که یک تعداد از مدیران ستادی وزارت راه مورد اتهام قرار دارند و انتظار داریم که دادگاه رسیدگی کننده به این پرونده با صراحت و دقت به این پرونده رسیدگی کند و مطمئنیم که نتیجه این دادگاه، مقصر شناخته شدن سوزن بان راه آهن نخواهد بود.

بیگی گفت: واقع مطلب این است که در این پرونده کسانی مورد اتهام قرار دارند که در مدیریت کلان راه آهن قصور داشته اند.

وی در بخش دیگری از گفتگوی خود با خبرنگار «نصر» به موضوع واگذاری سهام گروه ماشین سازی تبریز و تعیین وضعیت نهایی آن هم پرداخت و گفت: در مورد واگذاری ماشین سازی تبریز هم رئیس قوه قضائیه دستور ویژه رسیدگی صادر کرده است و نامه اخیر بنده به دادستان تبریز در مورد مستندات قانونی که نشان می داد واگذاری ماشین سازی به صندوق فولاد  غیر قانونی است، هم به رئیس دستگاه قضا ارائه شده است.

بیگی ادامه داد: عدم تعیین هیات مدیره جدید برای گروه ماشین سازی تبریز هم ناشی از همین موضوع واگذاری غیر قانونی سهام شرکت به صندوق فولاد است.

وی با تاکید بر اهمیت راهبردی گروه ماشین سازی تبریز در صنعت و اقتصاد کشور، گفت: هیچ تخلف، قصور و اهمال کاری در واگذاری سهام گروه ماشین سازی تبریز قابل پذیرش نیست و منتظر هستیم قوه قضائیه نظرش در این رابطه را اعلام کند.

بیگی در پایان بر پیگیری مستمر وضعیت گروه ماشین سازی تبریز تا حصول اطمینان از عادی شدن وضعیت آن تاکید کرد و گفت: اجازه هیچ سوء استفاده و اهمال کاری در واگذاری سهام ماشین سازی تبریز را نخواهیم داد.

انتهای پیام/

کیفرخواست پرونده قطار تبریز-مشهد صادر شد/ واگذاری ماشین سازی تبریز به صندوق فولاد غیر قانونی است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار