معاون فنی مرکز سلامت محیط وزارت بهداشت اعلام کرد:

معرفی ۳٠ هزار و ۱۹٠ واحد متخلف بهداشتی به مراجع قضایی

1401/03/15 - 13:33 - کد خبر: 64601 نسخه چاپی

نصر: معاون فنی مرکز سلامت محیط وزارت بهداشت گفت:در هفته گذشته بیشترین میزان رعایت بهداشت فردی در فرودگاه ها با ۹۲/۳۱درصد و ادارات و سازمان ها با ۹۱/۷۸ درصد گزارش شده است.

به گزارش نصر، محسن فرهادی معاون فنی مرکز سلامت محیط وزارت بهداشت گفت: در هفته گذشته ۱۸۵ هزار و ۹۴۶ بازرسی از اماکن تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی انجام شده است که ۳٠ هزار و ۱۹٠واحد متخلف به مراجع قضایی معرفی و ۶۸۸ واحد نیز پلمپ شده اند.
او گفت: بر اساس آخرین بررسی های انجام شده در هفته گذشته میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی در کشور به طور متوسط ۵٠/۲۵ درصد بوده است. میزان رعایت بهداشت فردی در اماکن عمومی کشور به طور متوسط ۵۶/۱ درصد است که استان هرمزگان با ۷۴/۳۸ درصد بیشترین میزان رعایت بهداشت فردی را داشته است.
به گفته معاون فنی مرکز سلامت محیط وزارت بهداشت، میزان رعایت تهویه مناسب در اماکن عمومی کشور به طور متوسط ۵۵/۴۵ درصد است که استان آذربایجان غربی با ۷۱/۱۹ درصد بیشترین میزان رعایت تهویه خوب را در بین سایر استان های کشور داشته است.
فرهادی گفت: در هفته گذشته میزان استفاده از ماسک توسط خدمت گیرنده و ارائه دهنده خدمت در اماکن عمومی کشور به طور متوسط ۴۵/۱۱ درصد است که بیشترین میزان رعایت استفاده از ماسک  مربوط به استان هرمزگان با ۶۵/۲۶ درصد است.
او گفت: در هفته گذشته فرودگاه ها با ۹۲/۳۱درصد ، ادارات و سازمان ها با ۹۱/۷۸ درصد بیشترین میزان رعایت بهداشت فردی را در بین سایر اماکن عمومی کشور داشته اند.
انتهای پیام/
معرفی ۳٠ هزار و ۱۹٠ واحد متخلف بهداشتی به مراجع قضایی باشگاه خبرنگاران جوان

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار