رئیس هیات والیبال مهاباد خبر داد:

والیبال مهاباد غایب بزرگ رقابت‌‍‌های لیگ دسته اول کشور

1398/08/23 - 09:48 - کد خبر: 6458 نسخه چاپی

نصر: رئیس هیات والیبال مهاباد گفت: تیم هیات والیبال این شهرستان در رقابت‌های لیگ والیبال دسته اول باشگاه‌های کشور حضور نخواهد داشت.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، هیرش وقاری امروز در گفت و گویی افزود: قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال مردان کشور روز گذشته با شرکت ۱۹ تیم از سراسر کشور انجام شد و تیم والیبال مهاباد به دلیل ثبت‌نام نکردن در این مسابقات حضور نخواهد داشت.

وی ادامه داد: تیم هیات والیبال مهاباد به علت نبود اسپانسر و مشکلات مالی از شرکت در رقابت‌های لیگ والیبال دسته اول کشور انصراف داده و مسئولان این شهرستان با وجود درخواست‌های مکرر علاقه‌مندان به والیبال از این تیم با سابقه حمایت لازم را انجام ندادند.

وی اضافه کرد: والیبال مهاباد در ۶ سال اخیر به صورت مداوم در مسابقات والیبال لیگ دسته اول کشور حضور داشته و همواره به عنوان یکی از مدعیان صعود به سوپر لیگ والیبال کشور مطرح بوده است.

رییس هیات والیبال مهاباد با بیان اینکه والیبال این شهرستان غایب بزرگ لیگ دسته اول کشور محسوب می‌شود، اظهار داشت: حضور والیبال این شهرستان در این رقابت‌ها می‌توانست کمک شایانی به رشد این رشته ورزشی در سطح استان کند.

رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال کشور از ماه آینده در دو گروه به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود.

در گروه اول این مسابقات تیم‌های مقاومت تهران، شهرداری قزوین، عقاب نهاجا، فرش حداد اصفهان، سفیر جوان رامسر، پاس گرگان، شهروند نکا، مجتمع صنعتی اسفراین، خاتم جوان اردکان، افق قم و وارنا شهر باران و در گروه دوم تیم‌های اسپرت هوشیار تبریز، خوش‌سیما آمل، میلاد نور رامسر، گل‌نقش اران و بیدگل، کیمیاگر تهران، نیروی زمینی، دشتستان بوشهر، شهرداری جوان ارومیه و شهرداری کرج حضور دارند.

چهار تیم برتر هر گروه، به مرحله پلی‌آف این رقابت‌ها صعود می‌کنند و در نهایت هشت تیم برای مشخص شدن رده‌بندی پایانی، به شکل رفت و برگشت به رقابت می‌پردازند.

مهاباد یکی از قطب های والیبال آذربایجان‌غربی در کنار ارومیه تاکنون ورزشکاران زیادی را در این رشته معرفی کرده است؛ هم‌اکنون دو بازیکن مهابادی در تیم بزرگسالان و جوانان شهرداری ارومیه عضویت دارند.

علاوه بر این یکی از والیبالیست‌های مهابادی نیز هم‌اکنون در لیگ کشور اسلوونی بازی می‌کند.

انتهای پیام/

والیبال مهاباد غایب بزرگ رقابت‌‍‌های لیگ دسته اول کشور نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار