خبر/

اهدای یک واحد مسکونی به خانواده چهارقلوها در شهر جدید سهند

1401/03/14 - 16:27 - کد خبر: 64564 نسخه چاپی

نصر: یک واحد مسکونی به خانواده دارای فرزندان چهار قلو در شهر جدید سهند با حضور انیسه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور بانوان و مدیرعامل شرکت عمران به مناسبت سفر رئیس جمهور به آذربایجان‌شرقی تحویل داده شد.

به گزارش نصر، علیرضا جعفری معاون وزیر راه، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در مراسم تحویل واحد مسکونی رایگان به خانواده چهار قلوها که همزمان با ایام ولادت حضرت امام رضا (ع) و طی سفر رئیس جمهور به استان آذربایجان در شهر جدید سهند این استان برگزار شد، اظهار  داشت: بر اساس دستور رئیس‌جمهور و تأکید وزیر راه و شهرسازی امروز یک واحد مسکونی رایگان به خانواده دارای چهار فرزند تحویل داده شد.
وی گفت: در راستای بیانات مقام معظم رهبری و حمایت از فرزندآوری به خانواده‌هایی که دارای چهار فرزند باشند، یک واحد مسکونی رایگان اعطا می‌شود.
معاون وزیر راه با بیان اینکه این نهضت را در سراسر کشور اجرا می‌کنیم افزود: براساس برنامه‌ریزی معاونت بانوان ریاست جمهوری تامین مساکن در این طرح بر عهده وزارت راه و شهرسازی است.
جعفری خاطرنشان کرد: برای تحقق احداث چهار میلیون مسکن که هدف دولت و وزارت راه وشهرسازی است در راستای قانون جهش مسکن همه تلاش خود را به‌کار گرفته‌ایم.
وی ادامه داد: شهرهای جدید فرصتی فراهم کرده تا در قالب نهضت ملی مسکن به تامین مسکن خانواده‌ها بپردازیم.
انتهای پیام/
اهدای یک واحد مسکونی به خانواده چهارقلوها در شهر جدید سهند خبرگزاری فارس

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار