خبر/

مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) در عجب‌شیر برگزار شد

1401/03/14 - 14:48 - کد خبر: 64559 نسخه چاپی

نصر: آیین گرامیداشت سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) روز شنبه با حضور امام جمعه و فرماندار و فرماندهان نیروی نظامی و انتظامی و مشارکت پرشور اقشار مردم شهرستان عجب‌شیر برگزار شد.

به گزارش نصر، همزمان با سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی و امید محرومان مستضعفان جهان از ساعات اولیه امروز شنبه، مردم وفادار شهرستان عجب‌شیر با حضور در مسجد جامع و سینه‌زنان، در حالی که می‌گریستند و فریاد لبیک یا خامنه‌ای سر می‌دادند، نوحه‌سرایی کرده و یاد و نام امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.
امام جمعه عجب شیر در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی رحمة الله در مسجد جامع گفت: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی سعی می‌کنند اندیشه‌های ناب آن امام همام را تحریف کنند و در فضای مجازی شخصیت آن بزرگوار را تخریب میکنند.
حجت الاسلام شربیانی افزود: امروز تبیین جایگاه شخصیتی والای امام از جمله ارزش های انقلاب است که برکت وجود آن شخصیت انقلاب اسلامی در قله های رفیع در دنیا قرار گرفت.
وی گفت: امروز جهاد تبیین برای عموم مردم به اندازه توان علمی خودمان واجب است تا از هجمه های تحریف دشمنان علیه امام دفاع کنیم.
شربیانی افزود: ما کوتاهی کردیم  شخصیت امام را آنطور که باید به دنیا بشناسانیم.
وی ادامه داد: امام یک فرد قانون گرا بود و با هر کس که از امر ولایت تخطی می کرد برخورد قاطع میکرد.
شربیانی در ادامه گفت: هر چند که امام به ولایت مطلقه فقیه قائل بود هیچ وقت خود را مافوق قانون حساب نمی کرد و در هر جای نظام طبق قانون اساسی عمل می کند.
همچنین به مناسبت ۱۴خرداد پنج هزار غذای گرم توسط سپاه ناحیه و بسیج شهرستان عجب‌شیر تهیه و بین اطعام نیازمندان توزیع گردید.
انتهای پیام/
مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) در عجب‌شیر برگزار شد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار