نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی:

مهم‌ترین آرمان امام خمینی(ره)، اقامه عدالت و تشکیل نظام اسلامی بود

1401/03/14 - 11:24 - کد خبر: 64550 نسخه چاپی

نصر: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: مهم ترین آرمان امام خمینی(ره)، اقامه عدالت و تشکیل نظام اسلامی بود تا تفکر حاکمیت اسلامی در سطح جامعه برقرار و اجرایی شود.

به گزارش نصر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی اظهار کرد: قیام برای خدا، وجود اخلاص در عمل، شجاعت، ساده زیستی و با مردم بودن از مهم‌ترین شاخص های فردی حضرت امام خمینی(ره) است.
وی افزود: نقش رهبری در کشور ما بی‌بدیل است و نقش اول را در جامعه برعهده دارد و هدایت‌گر مردم به راه درست است که مهم‌ترین آن‌ها مقابله با توطئه‌های دشمنان و حمایت از مستضعفین در مقابل مستکبران است.
نماینده مردم تبریز در مجلس خاطرنشان کرد: انتخاب رهبر معظم انقلاب به عنوان رهبری بعد از رحلت امام خمینی (ره)، یک انتخاب تاریخی دقیق و مناسب بود که ما امروزه شاهد برکات آن انتخاب هستیم.
وی ادامه داد: خوشبختانه رهبر معظم انقلاب مسیر و ارزش های حقیقی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را همانند امام خمینی(ره) با قاطعیت و جدیت ادامه می‌دهند.
میرتاج‌الدینی در پایان گفت: امروزه ما هیچ گونه زاویه و تناقض با رهبری زمان و امام خمینی(ره) مشاهده نمی‌کنیم که این نه تنها بزرگترین دستاورد است، بلکه موجب پیشرفت کشور در بسیاری از حوزه‌ها نیز است.
انتهای پیام/
مهم‌ترین آرمان امام خمینی(ره)، اقامه عدالت و تشکیل نظام اسلامی بود خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار