رییس‌جمهور در جمع مردم تبریز:

از کوچک شدن سفره مردم مطلع ام/ آذربایجان مهد شجاعت و غیرت است / دست جریان قدرت و ثروت را قطع می کنیم

1401/03/12 - 20:01 - کد خبر: 64502 نسخه چاپی

نصر: رئیس جمهوری در جمع اقشار مختلف مردم تبریز گفت: آذربایجان مهد شجاعت و غیرت است .

به گزارش نصر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی دقایقی پیش در جمع اقشار مختلف مردم تبریز در سالن ورزش صدرا افزود: بزرگترین ظرفیت آذربایجان نیروی انسانی متخصص، کارآمد و متعهد آن است،آذربایجان مهد شجاعت و غیرت است، تاریخ این سرزمین هم در مشروطیت، ٢٩ بهمن و دفاع مقدس نشان داده است.
وی ادامه داد:١٠ هزار شهید گلگون کفن غیرت، خداشناسی، زمان شناسی مردم آذربایجان را نمایش می دهند.
رئیسی تصریح کرد: ظرفیت های عظیم آذربایجان در حوزه‌های مختلف زبان زد است، اما بزرگترین ظرفیت آذربایجان نیروی انسانی متخصص، کارآمد و متعهد آن است. اخلاق، معنویت، عدالت نماد مدنیت مردم آذربایجان است.
رئیس جمهور اضافه کرد: امروز مردم آذربایجان پیام مهم ؛ ارزشمندی را به جهان مخابره کردند و گفتند مردم آذربایجان راه شهیدان را ادامه می‌دهند و سرباز امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف هستند.
وی در ادامه به سیاست های اقتصادی دولت سیزدهم اشاره کرد و اذعان داشت: دست جریان قدرت و ثروت را از اقتصاد کشور و سفره ملت قطع خواهیم کرد؛ امروز دولت آمادگی اصلاحات اقتصادی برای نیل به عدالت اجتماعی را دارد و باید دست رانت خواران و مفسدان از سفره ملت قطع شود.
وی اضافه کرد: ملت ایران بدانند دست جریان قدرت و ثروت را از اقتصاد کشور و سفره ملت قطع خواهیم کرد.
رئیس تاکید کرد: من از مشکلات مردم و کوچک شدن سفره ملت مطلعم و مردم بدانند ما در کنارشان هستیم و من از دست ملت می بوسم که دولت را همراهی کردند.
وی افزود: مردم آذربایجان و ملت بزرگ ایران با همراهی دولت در اصلاحات اقتصادی نشان دادند به خادمان خود اعتماد دارند و دشمنان و بدخواهان کشور همیشه ناکام خواهند بود.

تکمیل می شود...
انتهای پیام/
از کوچک شدن سفره مردم مطلع ام/ آذربایجان مهد شجاعت و غیرت است / دست جریان قدرت و ثروت را قطع می کنیم محمد سهرابی

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   غیبی   سال پیش  

باسخنان رئیسی موافقم
پژوهشیار