معاون رئیس جمهور:

راهبرد دولت توسعه همه جانبه است

1401/03/12 - 18:22 - کد خبر: 64498 نسخه چاپی

نصر: معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امورایثارگران گفت: همه تصمیمات و اقدامات دولت با تکیه بر شناخت از مشکلات موجود گرفته می‌شود تا برای توسعه همه جانبه کشور موثر باشد.

به گزارش نصر، سیدامیر حسین قاضی زاده هاشمی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری بستان آباد با اشاره به رویکرد سفرهای استانی دولت مبنی بر شناسایی ظرفیت ها و مشکلات ریز و درشت کشور در نقاط مختلف تاکید کرد: این سفرها در اتخاذ تصمیمات منطقی موثر است.
معاون رییس جمهور همچنین با اشاره به برخی مشکلات مطرح شده توسط مسئولان شهرستان بستان آباد گفت: همه موارد مطرح شده در جلسه استانی مطرح و با اولویت برای رفع آنها تصمیم گیری خواهد شد.
غلامرضا نوری نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به اجرای طرح مردمی کردن یارانه ها در کشور گفت:حمایت از تولید بویژه با حذف یارانه ها باید بیشتر شود تا در آینده برای تامین اقلام اساسی دچار مشکل نشویم.
وی همچنین کمبود برق و انرژی در شهرستان را یکی از موانع مهم توسعه سرمایه گذاری و تولید در کشور برشمرد و گفت: تامین زیرساخت ها برای رونق تولید و سرمایه گذاری در کشور از جمله اقدامات لازم و ضروری دولت است که باید با جدیت پیگیری شود.
نماینده بستان آباد تخصیص و افزایش اعتبارات بنیاد مسکن برای بازنگری در طرح هادی روستاها را خواستار شد و ادامه داد: عدم بازنگری در طرح هادی روستاها باعث مهاجرت بسیاری از روستاییان شده و توسعه روستاها را با مشکل مواجه کرده است.
فرماندار بستان آباد هم در این جلسه با اشاره به آبگیری سدکلقان و بدون استفاده ماندن آن گفت: با توجه به وجود مشکلات فراوان در بخش آب شرب، بهداشت و صنعت شهرستان ، خط انتقال آب کلقان باید در سریعترین زمان ممکن اجرایی شود تا مشکل آب در بخشهای مختلف حل شود
ابوالفضل پاشائی همچنین با اشاره به افتتاح راه آهن میانه به بستان آباد در سال ۱۳۹۸ گفت: متاسفانه از زمان افتتاح این خط آهن هیچ قطاری در مسیر تردد نداشته که باعث شده افتتاح خط آهن هیچ عایدی برای مردم و منطقه نداشته باشد.
وی در پایان توجه دولت به وضعیت راههای ارتباطی شهرستان را خواستار شد و گفت: جاده های شهرستان جزو پرترددترین مسیرهای کشور هستند اما وضعیت خوبی ندارند و همه ساله شاهد سوانح زیادی هستیم .
معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در قالب سفر استانی هیات دولت به آذربایجان شرقی سفر کرده است.
قاضی زاده هاشمی امروز پس از استقبال گرم مردم شهرستان بستان آباد و حضور در گلزار شهدا، به دیدار خانواده های دو شهید رفت.
وی در این دیدار ضمن ادای احترام به شهدای دفاع مقدس در جریان مشکلات این خانواده ها قرار گرفت.
معاون رییس جمهور همچنین به تالاب بین المللی قوری گل رفت و از نزدیک با ظرفیت های و آسیب های موجود این تالاب آشنا شد.
انتهای پیام/
راهبرد دولت توسعه همه جانبه است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار