وزیر ورزش و جوانان خبر داد:

فعالیت چهار هزار سمن در کشور

1401/03/12 - 16:11 - کد خبر: 64484 نسخه چاپی

نصر: وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه حدود ۴ هزار سمن فعال در کشور داریم و حدود ۵۰۰ سمن دیگر نیز به زودی به این جمع اضافه می‌شوند، گفت: این تعداد سمن ظرفیت خوبی برای فعالیت‌های جوانان در زمینه‌های مختلف اقتصادی، علمی، فرهنگی، ایثار و شهادت و ... است.

به گزارش نصر، حمید سجادی در جلسه شورای اداری شهرستان هریس، عنوان کرد: از مدیران و مسئولان شهرستانی بی‌نهایت متشکرم که گزارش جامع و کاملی از مشکلاتی که مردم شریف هریس دارند ارائه دادند.
وی ادامه داد: یک جوانی در شهر هریس سالن و اماکن ورزشی لازم برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی در شهرستان را مطالبه کرد و عرق ملی این جوان در سخنانش مشهود بود و ماهم در این سفر درخواست جوانان غیور و انقلابی شهرستان را اجرایی خواهیم کرد.
وی با اشاره به صحبت‌های رئیس جمهور مبنی بر دیدار و گفت‌وگو با مردم، گفت: شخص رئیس جمهور بارها به بنده و دیگر وزاری کشور تاکید دارند که وقتی با مردم صحبت می‌کنیم، حتما از درد اصلی این عزیزان مطلع شویم تا بتوانیم راهکارهای لازم را ارائه داده و به خوبی مشکلات مردم را تسهیل و رفع کنیم.
سجادی افزود: حدود چهار هزار سمن فعال در کشور داریم و حدود ۵۰۰ سمن دیگر نیز به زودی به این جمع اضافه می‌شوند که ظرفیت خوبی برای فعالیت‌های جوانان در زمینه‌های مختلف اقتصادی، علمی، فرهنگی، ایثار و شهادت و ... است.
وی اظهار کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب رهبر انقلاب بر تشکیل هیات‌های اندیشه ورزش در وزارتخانه‌ها تاکید کرده‌اند که معاونت‌های مختلف به ویژه معاون جوانان وزارت ابن رویه را پیش گرفته و علاوه بر آن به شکل یک قرارگاه و باقدرت به کار خود ادامه می‌دهد.
وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: ما با برخی سازمان‌ها تفاهم نامه‌هایی منعقد کردیم که بتوانیم در راستای بهره‌گیری از امکانات سخت افزاری امور جوانان و حتی ورزش برای مناطق کم برخوردار استفاده کنیم. موضوع اصلی، طرح تحول‌ و مردمی کردن دولت مردمی است و باید به این دارایی‌ها اعتبار مستمری ببخشیم، بارها به مدیران کل استان‌ها هم تاکید کردیم که اهداف ورزش و جوانان باید با سمت و سوی اهداف کل کشور پیش برود.
وی خاطرنشان کرد: موضوع بازگشایی اماکن ورزشی به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا به‌ زودی حل خواهد شد و قول ایجاد چمن مصنوعی زمین فوتبال مجموعه ورزشی تختی هریس را هم دادیم که به زودی از منابع اعتبار ملی اغاز می‌شود.
انتهای پیام/
فعالیت چهار هزار سمن در کشور خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار