خبر/

وزیر نیرو از شبکه پایاب سد آیدوغموش شهرستان میانه بازدید کرد

1401/03/12 - 14:04 - کد خبر: 64460 نسخه چاپی

نصر: وزیر نیرو پس از ورود به میانه از شبکه پایاب سد آیدوغموش در این شهرستان بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت اجرای آن قرار گرفت.

به گزارش نصر، علی اکبر محرابیان روز پنجشنبه پس از بازدید از شبکه سد آیدوغموش با حضور در مزار مطهر شهدای شهرستان مورد استقبال گرم و پرشکوه مسوولین و مردم شهرستان قرار گرفت و به مقام شامخ شهدای شهرستان ادای دین و احترام کرد.
در آیین استقبال از وزیر نیرو، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه، نمایندگان مردم میانه در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه میانه، اعضای شورای تامین و شورای اداری شهرستان و جمعی از خانواده های معظم شهدا جانبازان و ایثارگران و مردم شهرستان حضور داشتند.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی در این بازدید گزارشی از آخرین وضعیت پیشرفت طرح ارائه کرد.
یوسف غفارزاده گفت: سد آیدوغموش با حجم ۱۳۰ میلیون مترمکعب، با هدف تامین آب هفت هزار و ۶۰۰ هکتار از اراضی پایاب به منظور تامین آب کشاورزی و صنعت احداث شده است.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: احداث این سد به طور کامل اتمام یافته و پیشرفت فیزیکی شبکه ۶۰ درصد است و در صورت تامین و تخصیص اعتبار مورد نیاز به مبلغ 9هزار و 400 میلیارد ریال، عملیات باقیمانده تا سال ۱۴۰۴ پایان خواهد یافت. وزیر نیرو با همراهی مسوولین شهرستان به دیدار خانواده شهید بنده ای در شهر ترک رفته و از سوی ایشان از خانواده شهید تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/
وزیر نیرو از شبکه پایاب سد آیدوغموش شهرستان میانه بازدید کرد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار