روابط عمومی مدیریت تامین اجتماعی آذربایجان شرقی توضیح داد :

دلایل ازدحام جمعیت درمانگاه های دولتی تبریز

1401/03/12 - 13:43 - کد خبر: 64458 نسخه چاپی

نصر: روابط عمومی مدیریت تامین اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: ویزیت روزانه استان در مراکز دولتی نزدیک به ۸ هزار نفر است، این در حالی است که از این میان سهم بیمارستان ۲۹ بهمن، هزار و ۲۰۰ نفر است. 

به گزارش نصر، " روزگار" در خصوص فیلم ازدحام درمانگاه بیمارستان ۲۹ بهمن به خبرنگار نصر گفت: باتوجه به اینکه هزینه های درمانی در مراکز خصوصی بالا است، گاها از توان برخی خانواده‌ها جهت مراجعه و درمان به بخش های خصوصی خارج است؛ لذا ارایه خدمات تشخیصی و درمانی در مراکز تامین اجتماعی اعم از بیمارستان عالی نصب، بیمارستان ۲۹ بهمن و ۱۵ درمانگاه های استان، ارایه خدمات درمانی به صورت رایگان انجام می گیرد.
وی افزود: ویزیت روزانه استان در مراکز دولتی نزدیک به ۸ هزار نفر است، این در حالی است که از این میان سهم بیمارستان ۲۹ بهمن، هزار و ۲۰۰ نفر است. همچنین درمانگاه بیمارستان ۲۹ بهمن از صبح ساعت ۷/۳۰ الی ۲۴ شب هم به صورت حضوری و اینترنتی دایر است.
روزگار تصریح کرد: متاسفانه مراجعان، زمان قید شده نوبت خود را رعایت نمی کنند و زودتر از زمان مشخص شده در درمانگاه ها حضور پیدا می کنند از طرفی مراجعه حضوری برخی افراد مسن نیز جهت اخذ نوبت، باعث ازدحام در این مراکز می شود.
روابط عمومی مدیریت تامین اجتماعی آذربایجان شرقی اظهار کرد: طی قراردادی که مدیریت تامین اجتماعی آذربایجان شرقی، با تمامی مراکز ارایه خدمات درمانی استان دارد، لذا بیمه شدگان می توانند جهت دریافت خدمات بستری با پرداخت فرانشینز ۱۰ درصد و با پرداخت فرانشینز ۳۰  درصد برای خدمات سرپایی از خدمات درمانی در مراکز دولتی استفاده کنند.
روزگار در ادامه افزود: بیماران می توانند با پرداخت هفت هزارتومان برای ویزیت پزشک عمومی، هشت هزار و ۷۰۰ تومان برای پزشک متخصص و ده هزار و ۵۰۰ تومان برای پزشکان فوق تخصص از خدمات مراکز درمانی دولتی بهره مند شوند.
انتهای پیام/
دلایل ازدحام جمعیت درمانگاه های دولتی تبریز سحر مغفرت

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار