استاندار:

سفر رییس جمهور به آذربایجان‌شرقی پرخیر و برکت خواهد بود

1401/03/12 - 12:30 - کد خبر: 64441 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به سفر رییس جمهور به این استان و افتتاح و تکمیل چندین طرح عمرانی، صنعتی و فرهنگی، گفت: به طور قطع سفر رییس جمهور برای استان پرخیر و برکت خواهد بود.

به گزارش نصر، زین العابدین خرم استاندار آذربایجان‌شرقی روز پنجشنبه 12 خردادماه، در گفت وگو با خبرنگاران، بازدید از پروژه‌های مهم استان، دیدار با نخبگان، شرکت در شورای اداری و نشست با اصحاب رسانه را از جمله مهم‌ترین برنامه‌های رئیس جمهور در سفر امروز به آذربایجان شرقی اعلام کرد.
وی با بیان اینکه از دیروز اکثر وزرای دولت به بیشتر شهرهای استان سفر کرده و از نزدیک در دیدار چهره به چهره با مردم مشکلات و درخواست های آنها را ثبت و ضبط کردند، افزود: ضمن اینکه مردم با سامانه برخط ۱۱۱ به بیان مشکلات و درخواست های خود پرداختند.
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه این سفر یک سفر کم نظیر و پرخیر و برکت به خصوص از نظر رشد اقتصادی و مسایل اجتماعی خواهد بود، خاطرنشان کرد: کارشناسان ما در حوزه‌های مختلف بیش از سه ماه برنامه‌ها و درخواسته ای استان را بررسی کارشناسی کرده اند تا در این سفر به اطلاع ریاست جمهوری اعلام شود.
وی با اشاره به طرح های راکد مانده راه آهن میانه به تبریز گفت: این طرح که افتتاح آن چندین سال به تاخیر افتاده است با عنایت رییس جمهور حداکثر ۴۵ روز تا دو ماه آینده به بهره برداری می رسد.
وی همچنین با اشاره به طرح های آبرسانی اظهار کرد: طرح انتقال آب اراس به تبریز در حال انجام است و اکثر تونل ها تکمیل شده است و نیز هفت سد در این سفر به طور کامل افتتاح و آبگیری می شوند.
خرم ادامه د اد: در حوزه راه، صنعت و فرهنگ نیز برنامه هایی در دست اجراست که اعتباری برای تکمیل این ها در این سفر در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/
سفر رییس جمهور به آذربایجان‌شرقی پرخیر و برکت خواهد بود خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار