خبر/

احداث بیش از ۵ هزار واحد مسکونی در میانه

1401/03/12 - 12:07 - کد خبر: 64436 نسخه چاپی

نصر: وزیر راه و شهرسازی از آغاز احداث بیش از پنج هزار واحد مسکونی در میانه خبر داد.

به گزارش نصر، قاسمی به اقدامات مهم استان آذربایجان شرقی در حوزه راه  اشاره کرد و گفت: پیشرفت فیزیکی آزاد راه، بزرگراه و راه آهن در این استان مطلوب است.
وی بر لزوم آغاز نهضت ملی مسکن تا یک ماه آینده در میانه با احداث پنج الی ۶ هزار واحد مسکونی  تاکید کرد.
وی در آیین کلنگ زنی فاز دوم چهار بانده نمودن جاده میانه- سرچم به طول ۲۱ کیلومتر از مسیر ۵۲ کیلومتری گفت: با احداث مسکن ملی در میانه نه تنها ایجاد اشتغال شده بلکه نیاز مردم به مسکن برطرف شده و بر کاهش قیمت مسکن نیز تاثیر خواهد داشت.
وی در ادامه از پیگیری‌های جدی نمایندگان مردم میانه و مسئولین استان و شهرستان در تحقق آغاز این پروژه‌های بزرگ قدردانی کرد.
وجود پروژه‌های نیمه تمام و یا اجرا نشده با عمر زیاد از جمله پروژه ۲۰ ساله میانه- سرچم  آفت بزرگی برای کشور است.
وی اظهار امیدواری کرد که هر چه سریعتر قطعه یک طرح جاده سرچم- میانه به طول ۱۰ کیلومتر به اتمام برسد و فاز دو و سه آن که تعیین تکلیف شده و پیمانکار آن‌ها مشخص شده اند نیز در زمانبندی مقرر اجرا و به بهره برداری برسد.
وی مرگ انسان‌ها در جاده‌ها بویژه جاده میانه را موجب رنج و اندوه خواند و گفت: خوشبختانه با اعتبارات در نظر گرفته شده در سفر ریاست جمهوری به استان آذربایجان شرقی شاهد تحولات چشمگیری در حوزه آزاد راه، بزرگراه و راه آهن خواهیم بود تا دغدغه و نگرانی مردم در حوزه راه کاهش یابد.
سعادتی فرماندار ویژه شهرستان میانه با حضور در این مراسم کلنگ زنی دو پروژه مهم تعریض جاده میانه- ترک و چهار بانده نمودن میانه- سرچم را مصداق تحقق شعار ریاست جمهوری در عملی نمودن عدالت و مردمی سازی عنوان نمود.
اجرای این پروژه‌های مهم در شهرستان  به غیر از ارزش اقتصادی و تاثیر آن بر مبادلات تجاری سبب آسان شدن حمل و نقل و موثر در تامین سلامت مردم است.
نگرانی و دغدغه اصلی از دست دادن عزیزان در این مسیر‌ها با اجرای این پروژه‌ها کاهش خواهد یافت.
سعادتی در پایان با قدردانی از عنایت ویژه وزیر راه و شهرسازی و معاونین ایشان از پیگیری نمایندگان مردم میانه در مجلس و همچنین استاندار آذربایجان شرقی و مسئولین مربوطه استانی در تحقق اولویت‌های شهرستان قدردانی نموده و اظهار امیدواری کرد که این پروژه‌ها در اسرع وقت به بهره برداری برسند.
انتهای پیام/
احداث بیش از ۵ هزار واحد مسکونی در میانه باشگاه خبرنگاران جوان

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار